تاریخ انتشار : سه شنبه 27 شهریور 1403 - 5:53
43 بازدید
کد خبر : 316142

عذرخواهی گوستاوو از رضاییان: ندیدمت رامین! | اخبار ورزشی

عذرخواهی گوستاوو از رضاییان: ندیدمت رامین! | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: در حالی که دقایق زیادی تا پایان نیمه نخست دیدار به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، استقلال و الغرافه باقی نمانده بود، گوستاوو بلانکو می‌توانست زمینه‌ساز گل دوم تیمش شود، اما با بی‌دقتی یک فرصت ایده‌آل را از دست داد. در دقیقه ۴۱ بازی گوستاوو در محوطه جریمه صاحب توپ شد

جامعه ورزشی آفتاب نو:

در حالی که دقایق زیادی تا پایان نیمه نخست دیدار به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، استقلال و الغرافه باقی نمانده بود، گوستاوو بلانکو می‌توانست زمینه‌ساز گل دوم تیمش شود، اما با بی‌دقتی یک فرصت ایده‌آل را از دست داد.

در دقیقه ۴۱ بازی گوستاوو در محوطه جریمه صاحب توپ شد و در حالی که رضاییان را روی دست خودش داشت تصمیم به شوت‌زنی گرفت و توپ به کرنر رفت.

این اقدام بلانکو در حالی که رضاییان در موقعیتی فوق‌العاده و بدون یارگیر به داخل محوطه جریمه رسیده بود، باعث تعجب و ناراحتی رامین شد. رضاییان نسبت به اینکه گوستاوو به او پاس نداده گلایه کرد و مهاجم آرژانتینی نیز به او اعلام کرد نتوانسته او را ببیند.

در نهایت یک فرصت عالی برای زدن گل دوم استقلال از سوی بلانکو از دست رفت تا حسرتی بزرگ برای این بازیکن آرژانتینی باقی بماند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn