تاریخ انتشار : سه شنبه 27 شهریور 1403 - 8:59
415 بازدید
کد خبر : 316291

من اگر در پرسپولیس بودم بعضی از بازیکنان را کتک می‌زدم/ بازیکن حرفه‌ای یعنی کریم باقری و فرهاد مجیدی

من اگر در پرسپولیس بودم بعضی از بازیکنان را کتک می‌زدم/ بازیکن حرفه‌ای یعنی کریم باقری و فرهاد مجیدی

پرسپولیس ۲۵ شهریور سال ۱۳۹۰ با دو گل دربی پایتخت را به استقلال واگذار کرد و احمدرضا عابدزاده طی مصاحبه‌ای با آفتاب نو که ۲۷ شهریور همان سال منتشر شد، به شدت از بازیکنان این تیم انتقاد کرد. با هم چکیده حرف‌های این دروازه‌بان فراموش‌نشدنی را می‌خوانیم: بسیاری از هواداران پرسپولیس ۲۶ شهریور یعنی یک

پرسپولیس ۲۵ شهریور سال ۱۳۹۰ با دو گل دربی پایتخت را به استقلال واگذار کرد و احمدرضا عابدزاده طی مصاحبه‌ای با آفتاب نو که ۲۷ شهریور همان سال منتشر شد، به شدت از بازیکنان این تیم انتقاد کرد.

با هم چکیده حرف‌های این دروازه‌بان فراموش‌نشدنی را می‌خوانیم:

  • بسیاری از هواداران پرسپولیس ۲۶ شهریور یعنی یک روز پس از باخت این تیم از صبح تا ظهر دم مغازه من گریه می‌کردند و از عملکرد این تیم گلایه داشتند.
  • خوب شد عضو کادر فنی پرسپولیس نیستم وگرنه چند بازیکن این تیم را کتک می‌زدم. بعضی از آن‌ها حداقل باید یک سیلی محکم می‌خوردند تا بفهمند مردم چه می‌کشند.
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس باید خجالت بکشند. باور کنید اگر نسل دهه قبل در میدان بودند، حتی با وجود میانگین سنی ۴۰ سال، بازهم بهتر از جوانان امروزی پرسپولیس بازی می‌کردند چون از جان خود مایه می‌گذاشتند.
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس باید کتک بخورند تا بفهمند دربی چقدر برای هوادار مهم است. باور کنید حیف از دو تا اسکناس ۱۰۰ تومانی که دست چنین بازیکنانی بدهند.
  • گزارشگران حق دارند از بازیکنان پرسپولیس انتقاد کنند. اصلا مگر شما از گزارشگران طلبکار هستید که آن‌ها وظیفه داشته باشند همیشه از شما تمجید کنند؟ فردوسی‌پور و خیابانی حق دارند از شما گلایه کنند.
  • شما کریم باقری و فرهاد مجیدی را ببینید تا متوجه شوید زندگی حرفه‌ای یعنی چه! این دو نفر زندگی سالمی دارند. آقایان فوتبالیست! به جای این‌که پای فیلم‌های هالیوودی و بالیوودی بنشینید و دنبال مدل مو و شلوار بازیگران باشید، بازی‌های رایان گیگز را دنبال کنید که در ۳۸ سالگی چطور با این صلابت بازی می‌کند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn