تاریخ انتشار : سه شنبه 27 شهریور 1403 - 13:32
24 بازدید
کد خبر : 316553

سرمربی استقلال هم مثل ساپینتو فکر می‌کند!/ چرا نکونام، زکی‌پور را به جلالی ترجیح می‌دهد؟

سرمربی استقلال هم مثل ساپینتو فکر می‌کند!/ چرا نکونام، زکی‌پور را به جلالی ترجیح می‌دهد؟

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، ابوالفضل جلالی فصل قبل نمایش درخشانی در ترکیب استقلال داشت و به همراه ریکاردو آلوز ستاره تراکتور بهترین پاس گل دهنده لیگ برتر شد اما این بازیکن در شروع لیگ برتر نیمکت نشین شده است. البته جلالی در ۲ هفته اول مصدوم بود اما نکونام در ۲

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، ابوالفضل جلالی فصل قبل نمایش درخشانی در ترکیب استقلال داشت و به همراه ریکاردو آلوز ستاره تراکتور بهترین پاس گل دهنده لیگ برتر شد اما این بازیکن در شروع لیگ برتر نیمکت نشین شده است.

البته جلالی در ۲ هفته اول مصدوم بود اما نکونام در ۲ بازی بعدی برابر استقلال خوزستان و الغرافه ترجیح داد از میلاد زکی پور، خرید جدیدش در ترکیب اصلی استفاده کند. ماجرا از این قرار است که نکونام اعتقاد دارد یک دفاع چپ باید اول دفاع کند و بعد به فکر حضور در حملات باشد و از نظر سرمربی استقلال، زکی پور در کارهای دفاعی بهتر است.

نکته جالب این است که ساپینتو دقیقا شبیه نکونام فکر می کرد و به همین دلیل هم جعفر سلمانی را به جلالی ترجیح می داد؛ البته جلالی شب گذشته به محض ورود به زمین پاس گل سوم استقلال را به رضاوند داد و در مجموع بازیکنی نیست که به سادگی بتوان از نامش عبور کرد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn