تاریخ انتشار : سه شنبه 27 شهریور 1403 - 17:04
7 بازدید
کد خبر : 316770

آغاز مرحله چهارم طرح ۱۴ روزه ساماندهی آسیب‌های اجتماعی پایتخت

آغاز مرحله چهارم طرح ۱۴ روزه ساماندهی آسیب‌های اجتماعی پایتخت

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری برنا، مرحله چهارم طرح ۱۴ روزه ساماندهی آسیب‌های اجتماعی پایتخت شب گذشته تحت نظارت مستقیم سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران پیگیری شد و تا بامداد امروز دوشنبه بیست و ششم شهریور ماه ادامه داشت. این طرح با حضور سید محمد نقیب سرپرست سازمان خدمات و مشارکت

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری برنا، مرحله چهارم طرح ۱۴ روزه ساماندهی آسیب‌های اجتماعی پایتخت شب گذشته تحت نظارت مستقیم سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران پیگیری شد و تا بامداد امروز دوشنبه بیست و ششم شهریور ماه ادامه داشت.

این طرح با حضور سید محمد نقیب سرپرست سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، حامد شایان معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری تهران، حجت الاسلام مسعود رضاپور قاضی ویژه و ناظر طرح ماده ۱۶ دادسرای عمومی انقلاب به اتفاق برخی معاونین و مدیران، یگان حفاظت، نیروی انتظامی و با پشتیبانی چندین دستگاه خودروی فوریت‌های اجتماعی حامی شهر اجرا شد.

وی ادامه داد: محلات شوش، هرندی و بازار تهران از جمله اهداف سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در طرح ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی بود و چندین معتاد متجاهر، متکدی و افراد بی‌خانمان در این طرح شناسایی و جذب شدند تا به مراکز غربالگری تحت پوشش سازمان اعزام شوند.

حامد شایان معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار تهران با مثبت ارزیابی کردن اجرای مرحله چهارم طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در پایتخت گفت: از زمان آغاز طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در پایتخت اتفاقات بسیار خوبی رقم خورده و چهره شهر مطلوب‌تر از گذشته شده است. شایان همچنین از زحمات شبانه روزی تمامی عوامل حاضر در اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی تشکر و قدردانی کرد.

سید محمد نقیب سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران نیز گفت: قرار است دو مرکز تربیتی، آموزشی و درمانی یاورشهر افتتاح و راه‌اندازی کنیم تا تعداد مراکز ماده ۱۶ شهرداری تهران به عدد ۱۲ برسد که یکی از این مراکز مخصوص بانوان و دیگری مخصوص جذب و نگهداری آقایان خواهد بود.

همچنین حجت الاسلام رضاپور قاضی ویژه و ناظر طرح ماده ۱۶ دادسرای عمومی انقلاب با اعلام اینکه شهرداری تهران در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار موفق عمل کرده گفت: این چهارمین فاز طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در تهران است که شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳ اجرا می‌کند و حاصل این تلاش‌ها و همدلی‌ها در راه مبارزه با سیب‌های اجتماعی در سطح شهر مشهود بوده است.

 انتهای پیام/ 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn