تاریخ انتشار : سه شنبه 27 شهریور 1403 - 17:17
29 بازدید
کد خبر : 316784

این ۲ استقلالی کار الغرافه را ساختند

این ۲ استقلالی کار الغرافه را ساختند

اتفاقا این دو هر دو برایمان کاملاً آشنا هستند چون جدا از سابقه فراوانی که تحت عنوان بازیکنان تیم ملی ایران در فوتبال آسیا دارند، در لیگ ستارگان قطر نیز حضور داشته‌اند. پس از اینکه استقلال توسط رامین رضاییان به گل دوم  رسید و پیروزی خود را قطعی کرد، گزارشگر قطری این مسابقه اعتراف جالبی

اتفاقا این دو هر دو برایمان کاملاً آشنا هستند چون جدا از سابقه فراوانی که تحت عنوان بازیکنان تیم ملی ایران در فوتبال آسیا دارند، در لیگ ستارگان قطر نیز حضور داشته‌اند.

پس از اینکه استقلال توسط رامین رضاییان به گل دوم  رسید و پیروزی خود را قطعی کرد، گزارشگر قطری این مسابقه اعتراف جالبی داشت.\

 

به نوشته خبرورزشی، گزارشگر تلویزیون قطر با اذعان به تدابیر تاکتیکی اتخاذ شده توسط جواد نکونام و نمایش خوب رامین رضاییان گفت: سرمربی استقلال تاکتیک خوبی برای این مسابقه اتخاذ کرده بود و این تدابیر به خوبی توسط بازیکنانی همچون رامین رضاییان در زمین پیاده شد تا استقلال مقابل الغرافه تیم برتر میدان باشد. اتفاقا جواد نکونام و رامین رضاییان هر دو برایمان کاملاً آشنا هستند چون جدا از سابقه فراوانی که تحت عنوان بازیکنان تیم ملی ایران در فوتبال آسیا دارند، در لیگ ستارگان قطر نیز حضور داشته‌اند.

 

جواد نکونام برای مقطعی در العربی قطر توپ زد و رامین رضاییان نیز سابقه حضور در ۳ تیم قطری الشحانیه، الدحیل و السیلیه را داراست.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn