تاریخ انتشار : سه شنبه 27 شهریور 1403 - 20:30
9 بازدید
کد خبر : 316964

تمیز کردن حمام با مواد طبیعی / بشمار سه کاشی و شیرآلات حمام رو برق بنداز

تمیز کردن حمام با مواد طبیعی / بشمار سه کاشی و شیرآلات حمام رو برق بنداز

شایانیوز- تمیز بودن محیط خونه موضوع خیلی مهمه؛ وقتی قسمت های مختلف خونه تمیزه هم انرژی مثبت محیط بالا میره، بهداشت اهالی خونه تامین میشه و فضا دلنشین تر و زیباتره. برق انداختن سینک، تمیز کردن یخچال و لباسشویی، شستن سرویس بهداشتی، تمیز کردن حمام و… کلی کار دیگه که اگرچه انجام دادنشون سخته اما

شایانیوز- تمیز بودن محیط خونه موضوع خیلی مهمه؛ وقتی قسمت های مختلف خونه تمیزه هم انرژی مثبت محیط بالا میره، بهداشت اهالی خونه تامین میشه و فضا دلنشین تر و زیباتره. برق انداختن سینک، تمیز کردن یخچال و لباسشویی، شستن سرویس بهداشتی، تمیز کردن حمام و… کلی کار دیگه که اگرچه انجام دادنشون سخته اما نتیجه کار بسیار راضی کننده ست.

حمام به عنوان یکی از مهم ترین بخش های خونه، باید همیشه تمیز باشه و بهتره برای تمیز کردن و برق انداختن این قسمت به جای مواد شیمیایی از مواد طبیعی در دسترس استفاده کرد. در این مطلب در مورد تمیز کردن حمام با مواد طبیعی صحبت می کنیم. تا پایان همراه ما باشید.

hammam-3

تمیز کردن حمام؛ اول کاشی ها رو برق بنداز

کارکرد حمام باعث میشه تا رسوبات و جرم خیلی زود به در و دیوار اون بشینه به همین خاطر باید به برنامه منظم برای تمیز کردن حمام داشته باشیم. برای این کار بهتره از کاشی ها شروع کنیم و رسوبات و کثیفی های روی دیوارها رو از بین ببریم.

سرکه سفید می تونه کاشی ها رو برق بندازه و یه جورایی اونا رو ضد عفونی هم بکنه. یک دستمال تمیز و نسبتا زبر رو به سرکه سفید آغشته کنید و روی سطح کاشی ها بکشید. بعد از چند دقیقه با یک دستمال نمدار تمیز و یا با آب آبکشی کنید.

hammam-6

تمیز کردن حمام؛ درز بین کاشی ها فراموش نشه

درز بین کاشی ها هم محلی برای تجمع جرم هستن و باید حتما تمیز بشن. با استفاده از جوش شیرین و آب یه خمیر نسبتا رقیق درست کنید و با یک برس زمین شوی، روی درز کاشی ها بکشید و سپس آبکشی کنید تا حسابی تمیز بشه و برق بیفته.

hammam-5

تمیز کردن حمام؛ شیرآلات رو رسوب زدایی کنید

شیرآلات حمام هم خیلی زود رسوب میگیرن و ظاهر ناخوشایندی پیدا می کنن. با سرکه میشه به راحتی شیرآلات حمام رو تمیز کرد. برای تمیز کردن سر دوش، یک کیسه‌ پلاستیکی رو با سرکه‌ سفید پر کنید و به سر دوش ببندید، به شکلی که سر دوش در سرکه غوطه‌ ور بشه. ۱۲ ساعت زمان بدید به همین حالت بمونه و سپس محتویاتش رو در فاضلاب بریزید. بعد خواهید دید که سر دوش حسابی تمیز و براق شده.

hammam-7

برای بقیه قسمت های شیرآلات هم می تونید با یک اسکاچ که به سرکه سفید آغشته کردید، اونا رو کاملا تمیز کنید و تمام لکه های آب و رسوبات رو از بین ببرید.

تمیز کردن حمام؛ سرامیک ها رو برق بندازید

وقتی تمام قسمت ها رو تمیز کردید، بهتره کار رو با برق انداختن سرامیک های کف حمام تموم کنید. برای تمیز کردن جرم و رسوبات کف حمام، یک لیوان سرکه سفید رو با ۵ قاشق سوپخوری جوش شیرین مخلوط کنید تا یک ماده خمیری شکل به دست بیاد. سپس اون رو روی یک برس یا یک اسفنج زبر قرار بدید و کف و گوشه های حمام بکشید. ۱۵ دقیقه زمان بدید و در نهایت آبکشی کنید.

hammam-4

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn