تاریخ انتشار : سه شنبه 27 شهریور 1403 - 20:52
69 بازدید
کد خبر : 316981

استقلال ورزشگاه اختصاصی می سازد؟

استقلال ورزشگاه اختصاصی می سازد؟

جامعه ورزشی آفتاب نو: روزنو : پس از بروز اتفاقات خجالت آور در ارتباط با برگزاری دیدار تیم‌های استقلال و الغرافه قطر گفته می‌شود مدیران باشگاه استقلال در صحبت با مالکان این مجموعه برای ساخت و احداث یک استادیوم اختصاصی مطالبی را در میان گذاشته‌اند. گفته می‌شود مالکان جدید باشگاه استقلال در حال بررسی و

جامعه ورزشی آفتاب نو:

روزنو :

پس از بروز اتفاقات خجالت آور در ارتباط با برگزاری دیدار تیم‌های استقلال و الغرافه قطر گفته می‌شود مدیران باشگاه استقلال در صحبت با مالکان این مجموعه برای ساخت و احداث یک استادیوم اختصاصی مطالبی را در میان گذاشته‌اند.

گفته می‌شود مالکان جدید باشگاه استقلال در حال بررسی و تخمین زدن هزینه ساخت یک ورزشگاه اختصاصی ۱۵ تا ۳۰ هزار نفری در فاز اول هستند تا در صورت امکان و تامین بودجه از سوی هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس این اتفاق ظرف ماه‌های آینده استارت خورده و کلنگ احداث استادیوم اختصاصی استقلال در یکی از مناطق اطراف تهران بر زمین بخورد.

شب قبل از دیدار تیم‌های الغرافه و استقلال قطعی برق و سوختگی دو تن از کارگران که در آن محدوده مشغول کار بودند باعث انتشار اخبار گسترده‌ای درباره وضعیت بد میزبانی تیم استقلال شد. علاوه بر آن انتشار تصاویر مربوط به ترمیم چمن ورزشگاه شهر قدس در روز قبل از بازی و نیز تاریکی زمین مسابقه در خلال برگزاری دیدار دو تیم از جمله اتفاقاتی بود که موجب شد تا مدیران و مالکان باشگاه استقلال در این باره به فکر جدی بیفتند تا هر طور شده برای استقلال یک استادیوم بسازند.

 

+
آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn