تاریخ انتشار : سه شنبه 27 شهریور 1403 - 21:48
41 بازدید
کد خبر : 317041

نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال سپاهان و الوحدات

نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال سپاهان و الوحدات

تیم فوتبال سپاهان در نخستین دیدار لیگ سطح ۲ آسیا برابر الوحدات با شکست به خانه بازگشت. به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ تیم فوتبال سپاهان به عنوان نماینده ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان سطح ۲ آسیا، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب (۳شنبه، ۲۷ شهریور ماه) در اردن مهمان الوحدات بود که این دیدار با حساب ۲

تیم فوتبال سپاهان در نخستین دیدار لیگ سطح ۲ آسیا برابر الوحدات با شکست به خانه بازگشت.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ تیم فوتبال سپاهان به عنوان نماینده ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان سطح ۲ آسیا، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب (۳شنبه، ۲۷ شهریور ماه) در اردن مهمان الوحدات بود که این دیدار با حساب ۲ بر ۱به سود نماینده اردن به پایان رسید.

سپاهان در نخستین بازی‌اش در هفته نخست دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا سطح ۲ با سوپر گل وحدت هنانوف از الوحدات پیش افتاد تا خرید جدید سپاهان از پرسپولیس در بازی آسیایی خودنمایی کند.

در ادامه سزار در صحنه‌ای مشکوک به آفسایدگل تساوی را برای تیم اردنی به ثمر رساند.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم نیز با اشتباه مدافعان سپاهان و در موقعیت تک به تک نیازمند با ابراهیم محمد، الوحدات به گل دومش رسید.

در نهایت نماینده ایران با درخشش خط دفاع رقیب نتوانست به گل تساوی برسد و با شکست به خانه بازگشت. این در حالی است که دقایق پایانی این دیدار هادی محمدی، مدافعی که فصل قبل نیز طعم اخراج و از دست رفتن دیدار آسیایی را چشیده بود، باز هم کارت قرمز گرفت و از زمین خارج شد تا دست سپاهان را در ادامه بازی‌های آسیایی‌اش خالی بگذارد.

انتهای پیام/

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn