تاریخ انتشار : سه شنبه 27 شهریور 1403 - 22:37
36 بازدید
کد خبر : 317088

ورزشگاه شهر قدس و یک حاشیه دیگر؛ حرف چه کسی را باور کنیم؟

ورزشگاه شهر قدس و یک حاشیه دیگر؛ حرف چه کسی را باور کنیم؟

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، قرار بود در بازی استقلال ایران و الغرافه قطر تعداد ۸ هزار بلیت در اختیار تماشاگران قرار بگیرد تا از نزدیک این بازی را تماشا کنند. عددی که ابتدا ۵ هزار نفر اعلام شده بود اما با اعتراض نماینده کشورمان افزایش یافت. نکته عجیب اما اینجا بود

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، قرار بود در بازی استقلال ایران و الغرافه قطر تعداد ۸ هزار بلیت در اختیار تماشاگران قرار بگیرد تا از نزدیک این بازی را تماشا کنند. عددی که ابتدا ۵ هزار نفر اعلام شده بود اما با اعتراض نماینده کشورمان افزایش یافت.

نکته عجیب اما اینجا بود که تعدادی از هواداران بدون بلیت استقلال، خودشان را به درب ورودی ورزشگاه شهدای شهر قدس رساندند تا شاید بتوانند راهی برای ورود به استادیوم پیدا کنند؛ در حالی که جایگاه‌های پشت هر دو دروازه در تمام بازی خالی مانده بود!

نکته دیگر اینکه گوینده استادیوم در اواخر بازی، تعداد تماشاگران حاضر روی سکوها را ۸ هزار و ۵۷۲ نفر اعلام کرد؛ عددی که قطع به یقین دقیق نیست چرا که اصولا ساختاری برای شمارش تعداد صندلی‌های اشغال شده وجود ندارد اما برای اینکه آمار درست جلوه کند، این گونه از اعداد مختلف و غیررند استفاده شده است!

حالا نمی‌دانیم آماری که دوستان در شهر قدس گفته‌اند را باور کنیم یا اینکه به چشم‌هایمان رجوع کنیم و کلی جمعیت که بیرون ورزشگاه منتظر ماندند…

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn