تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 شهریور 1403 - 1:12
12 بازدید
کد خبر : 317234

دستگیری فروشندگان دستگاه کپی کارت بانکی

دستگیری فروشندگان دستگاه کپی کارت بانکی

مردان شیاد که در فضای مجازی برای فروش دستگاه های کپی کارت تبلیغ می کردند از سوی پلیس فتای ساوجبلاغ دستگیر شدند. مردان شیاد که در فضای مجازی  برای فروش دستگاه های کپی کارت تبلیغ می کردند از سوی پلیس فتای ساوجبلاغ دستگیر شدند. سرهنگ علی سلیمانی فرمانده انتظامی ساوجبلاغ در تشریح این خبر بیان

مردان شیاد که در فضای مجازی برای فروش دستگاه های کپی کارت تبلیغ می کردند از سوی پلیس فتای ساوجبلاغ دستگیر شدند.

دستگیری فروشندگان دستگاه کپی کارت بانکیدستگیری فروشندگان دستگاه کپی کارت بانکی

مردان شیاد که در فضای مجازی  برای فروش دستگاه های کپی کارت تبلیغ می کردند از سوی پلیس فتای ساوجبلاغ دستگیر شدند.

سرهنگ علی سلیمانی فرمانده انتظامی ساوجبلاغ در تشریح این خبر بیان کرد: کارشناسان پلیس فتای شهرستان ساوجبلاغ متوجه فروش دستگاه‌های اسکیمری(کپی کارت بانکی) توسط افرادی در سطح این شهرستان شدند. در بررسی و انجام اقدامات اطلاعاتی و مهندسی اجتماعی کارشناسان پلیس فتای ساوجبلاغ مشخص شد افراد مورد نظر در حساب کاربری خود تبلیغات فراوانی در خصوص فروش دستگاه اسکیمری به افراد سودجو دارند که سرانجام با اقدامات تخصصی، مخفیگاه متهمان در شهر جدید مهستان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

 متهمان در بازجویی‌های تکمیلی مأموران به جرم خود مبنی بر تهیه دستگاه‌های اسکیمری از استان‌های غربی کشور و تبلیغات فروش در صفحه اینستاگرامی خود اعتراف کردند.

سرهنگ سلیمانی با بیان اینکه شناسایی خریداران و کلاهبرداران اسکیمری در دستور کار کارشناسان پلیس فتای این شهرستان قرار دارد، اظهار کرد: متهمان تاکنون اقدام به فروش چهار دستگاه اسکیمر کرده و در بازرسی از منزل آنان، تعداد چهار دستگاه اسکیمر، ۷۰ عدد کارت بانکی خام برای کپی کارت‌های شهروندان، دو دستگاه گوشی تلفن همراه، یک دستگاه لپ تاپ، یک دستگاه کارتخوان و تعدادی حافظه جانبی و سیم کارت کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در پایان با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، به شهروندان توصیه کرد: هنگام خرید با کارت بانکی و انجام عملیات بانکی با دستگاه کارت خوان حتماً رمز اول توسط دارنده کارت زده شود و از در اختیار گذاشتن رمزهای بانکی خود به دیگران و فروشنده‌ها خودداری کنند.

 فروشنده موظف است که دستگاه کارتخوان (pos) را در اختیار خریدار قرار دهد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn