تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 شهریور 1403 - 2:31
10 بازدید
کد خبر : 317294

قیمت گوسفند زنده چقدر شد؟

قیمت گوسفند زنده چقدر شد؟

قیمت دام زنده امروز ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ با همان روند قبلی و بدون نوسان اعلام شد. طبق آمار به‌دست آمده، بازار دام زنده همچون روزهای گذشته در آرامش و سکون قرار دارد. سقف قیمت گوساله زنده در سطح کشور ۲۰۰ هزار تومان و حداکثر قیمت گوسفند زنده ۳۱۰ هزار تومان است. در استان تهران دام

قیمت دام زنده امروز ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ با همان روند قبلی و بدون نوسان اعلام شد.

قیمت گوسفند زنده چقدر شد؟


طبق آمار به‌دست آمده، بازار دام زنده همچون روزهای گذشته در آرامش و سکون قرار دارد. سقف قیمت گوساله زنده در سطح کشور ۲۰۰ هزار تومان و حداکثر قیمت گوسفند زنده ۳۱۰ هزار تومان است.

در استان تهران دام زنده با میانگین قیمت ۲۴۲ هزار تومان به فروش می‌رسد. گوسفند زنده در این استان بین ۲۹۰ هزار تا ۳۱۰ هزار تومان معامله می‌شود. گوساله زنده نیز از ۱۸۰ هزار تا ۱۹۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

در استان اصفهان، متقاضیان به میزان مصرفی خود، گوسفند زنده را بین ۲۷۰ هزار تا ۳۰۰ هزار تومان خریداری می‌کنند. گوساله زنده با همان نرخ قبلی، از ۱۷۵ هزار تا ۱۹۰ هزار تومان خریداری و به مصرف می‌رسد.

استان خراسان‌رضوی، گوسفند زنده را با نرخی بین ۲۷۰ هزار تا ۲۷۵ هزار تومان به‌دست شهروندان می‌رساند. گوساله زنده در این منطقه تا سقف ۱۹۰ هزار تومان تهیه می‌شود.

فار‌س‌نشینان، به ازای هر کیلوگرم گوسفند زنده مبلغی بین ۲۸۰ هزار تا ۲۹۰ هزار تومان پرداخت می‌کنند. گوساله زنده طبق نرخنامه از ۱۷۵ هزار تا ۱۹۰ هزار تومان خریدوفروش می‌شود.

در استان همدان، بازار دام زنده، شاهد بالاترین سقف قیمت گوسفند زنده است. گوساله زنده در این استان بین ۱۸۵ هزار تا ۲۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. گوسفند زنده نیز از ۲۷۰ هزار تا ۲۹۰ هزار تومان مبادله می‌شود.

در استان قم، گوسفند زنده تا سقف ۳۰۰ هزار تومان و گوساله زنده تا سقف حداکثر ۱۹۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

در استان چهارمحال‌وبختیاری، گوسفند زنده بین ۲۸۰ هزار تا ۳۰۰ هزار تومان متغیر است. گوساله زنده نیز از ۱۷۵ هزار تا ۱۸۵ هزار تومان نوسان دارد.





منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn