تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 شهریور 1403 - 2:40
53 بازدید
کد خبر : 317302

تغییر فاز قیمت درهم امارات و لیر ترکیه؛ ریال عمان گران شد/ طلسم حج عمره شکست

تغییر فاز قیمت درهم امارات و لیر ترکیه؛ ریال عمان گران شد/ طلسم حج عمره شکست

به گزارش اقتصادنیوز، قفل آغاز سفر حج عمره قرار است سرانجام شکسته شود و شاهد حضور دوباره حجاج ایرانی در سرزمین وحی باشیم. براساس آنچه مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده است،‌ پس از پیگیری‌های صورت گرفته از فردا ۲۸ شهریور پرواز‌های حج عمره برقرار می‌شود. به گفته شمس الدین فرزادی پور، پروازهای

به گزارش اقتصادنیوز، قفل آغاز سفر حج عمره قرار است سرانجام شکسته شود و شاهد حضور دوباره حجاج ایرانی در سرزمین وحی باشیم. براساس آنچه مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده است،‌ پس از پیگیری‌های صورت گرفته از فردا ۲۸ شهریور پرواز‌های حج عمره برقرار می‌شود.

به گفته شمس الدین فرزادی پور، پروازهای عمره از فردا آغاز می‌شود و تا یک ماه قبل از انجام عملیات حج تمتع ادامه خواهد داشت. در حال حاضر تنها شرکت هواپیمایی که پرواز‌های حج عمره را انجام می‌دهد،‌ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران است و در حال حاضر باتوجه به تعداد زائرانی که از سوی سازمان حج و زیارت اعلام شده از ۲۸ شهریور ماه تا ابتدای فرودین ماه ۱۷۱ هزار زائر به سرزمین وحی در قالب حج عمره اعزام خواهد شد.

طبق آنچه مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی اعلام کرده است: «در حال حاضر پروازهای حج عمره از طریق یک فروند هواپیما در قالب دو پرواز به حج عمره اعزام خواهند شد.»

پروازهای حج عمره در حالی قرار است دوباره برقرار شود که پیش تر در ۱۳ دی‌ سال ۱۴۰۲ قرار بر آغاز دوباره اعزام حجاج به سرزمین وحی پس از هشت سال وقفه بود؛ اما به دلیل دریافت نشدن مجوز نهایی و لازم برای ورود هواپیماهای جمهوری اسلامی ایران به کشور عربستان و فرودگاه جده، این پروازها لغو شد. اعلام خبر برقراری سفر حجاج به عربستان، فرصت مغتنمی را در اختیار آن دسته از زائرانی قرار داده است که نتوانستند سال گذشته عازم حج شوند،‌ به همین منظور در دور دنیای امروز به مرور قیمت ارز رسمی عربستان در بازار تهران خواهیم پرداخت که یکی از الزامات مهم سفر محسوب می شود.

قیمت ریال عربستان امروز ۲۶ شهریور ۱۴۰۳

امروز قیمت ریال عربستان در بازار ارز تهران افزایش ۱۱۴ تومانی را نسبت به روز گذشته تجربه کرد و ۱۵۸۸۶ تومان قیمت گذاری شد.

آخرین قیمت دینار عراق امروز

دینار عراق هم پیام آور خبر جدیدی برای معامله گران نبود و با حفظ ثبات و پافشاری بر نرخ روزهای گذشته معاملات را به پایان رساند. هر دینار عراق در پایان امروز ۴۵ تومان قیمت گذاری و خرید و فروش شد.

قیمت امروز درهم امارات در بازار

درهم امارات در حالی شاهد به پایان رسیدن مبادلات ارزی در بازار تهران بود که رشد ۱۱۹ تومانی را تجربه کرد. هر درهم در عصر امروز و در حالی که بازار بسته شده بود، ۱۶۳۶۶ تومان ارزش گذاری شد.

نرخ برابری درهم امارات و دلار آمریکا هم بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۳.۶۷ بود.

قیمت درهم امارات

نرخ امروز ریال عمان

امروز قیمت ریال عمان هم روندی جز افزایش را در پیش نگرفت، هر ریال در پایان مبادلات ارزی ۱۵۵۲۵۰ تومان نرخ گذاری شد تا صعود قیمت ۱۱۳۰ تومانی را نسبت به آنچه در معاملات روز گذشته تجربه کرده بود، داشته باشد.

قیمت لیر ترکیه در بازار

معاملات بازار ارز تهران برای لیر ترکیه در حالی امروز سپری شد که صعود قیمت را تجربه کرد. هر لیر امروز ۱۷۵۰ تومان خرید و فروش شد تا ۱۰ تومان گران شود.

نرخ برابری لیر ترکیه و اسکناس آمریکایی هم امروز در بازار به ۰.۰۳۱ رسید.

لیر ترکیه

آخرین قیمت درام ارمنستان

امروز قیمت درام ارمنستان در بازار ارز تهران رشد یک تومانی را تجربه کرد و به اصطلاح اهالی بازار رنج بود، واحد پول رسمی کشور ارمنستان ۱۵۴ تومان مبادله شد.

نرخ منات آذربایجان امروز

قیمت منات آذربایجان در بازار ارز تهران هم شیب صعودی را تجربه کرده است و با افزایش ۲۵۰ تومانی نسبت به روز گذشته، ۳۵۰۳۰ تومان خرید و فروش شد.

منات آذربایجان

قیمت لاری گرجستان در بازار

لاری گرجستان در بازار ارز تهران به مانند سایر ارزها پیشروی کرد و با افزایش ارزش ۱۰۰ تومانی که داشته است، ۲۲۲۴۰ تومان خرید و فروش شد.

نرخ امروز بات تایلند

در تایلند هم نوسانات مانند کشورهای مرور شده افزایشی بود و هر بات در حالی بازار امروز را به پایان رساند که رشد قیمت هفت تومانی را تجربه کرد و ۱۷۸۱ تومان معامله شد.

قیمت امروز رینگیت مالزی

امروز همچنین قیمت رینگیت مالزی هم صعود نسبی را تجربه کرد و در عصر امروز به ۱۳۹۹۰ تومان رسید تا در مقایسه با روز گذشته افزایش ۲۴۰ تومانی داشته باشد.

خلاصه معاملات امروز بازار ارز تهران حکایت از نوسان افزایشی قیمت ها داشت و به جز دینار عراق که ثبات قیمت را تجربه کرد؛ سایر قیمت ها صعود کردند.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn