تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 شهریور 1403 - 4:55
18 بازدید
کد خبر : 317381

شوک به دارندگان بیت کوین

شوک به دارندگان بیت کوین

کدخبر: ۱۲۲۶۰۷ ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ ۰۴:۴۰ رمز ارز نسبت اتریوم به بیت‌کوین به کمترین میزان در سه سال گذشته رسیده است. نسبت بین اتریوم و بیت‌کوین، دو ارز دیجیتال برتر جهان در روز یکشنبه به پایین‌ترین میزان در بیش از سه سال گذشته رسید. داده‌های رسمی نشان داد که نسبت این ۲ رمزارز در روز

نسبت اتریوم به بیت‌کوین به کمترین میزان در سه سال گذشته رسیده است.

شوک به دارندگان بیت کوین


نسبت بین اتریوم و بیت‌کوین، دو ارز دیجیتال برتر جهان در روز یکشنبه به پایین‌ترین میزان در بیش از سه سال گذشته رسید.

داده‌های رسمی نشان داد که نسبت این ۲ رمزارز در روز یکشنبه ۲.۸ درصد کاهش یافت و برای نخستین بار از آوریل ۲۰۲۱ به زیر مرز ۰.۰۴ رسید. این نسبت در رقم ۰.۰۳۹۵۷۰ با یک درصد افزایش روزانه در روز دوشنبه بود.

کاهش این نسبت نشان‌دهنده تقاضای ضعیف‌تر سرمایه‌گذاران برای اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان، در مقایسه با بیت‌کوین، برترین ارز دیجیتال در جهان است.

به گفته فارساید اینوسترز، شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری مستقر در لندن که متخصص در سهام جهانی و ارزهای دیجیتال است، علاوه بر این، صندوق‌های قابل معامله در بورس اتریوم (ETF)، با بیش از ۲۰ میلیون دلار در روز پنج‌شنبه شاهد جریان خروجی خالص بودند. از سوی دیگر، این مورد برای بیت‌کوین در روز پنجشنبه ۳۹ میلیون دلار و در روز جمعه ۲۶۳.۲ دلار بود.

بیزنس نوشت، سهم بیت‌کوین که به‌عنوان تسلط شناخته می‌شود، ۵۶.۶ درصد و اتریوم در روز دوشنبه ۱۳.۶ درصد بود. مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال درحال‌حاضر ۲.۰۳ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۲۵ درصد کمتر شده است. درحال‌حاضر ۵۶.۶۸ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۰۸ درصد کاهش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۶۱.۸۵ میلیارد دلار است که ۱۳.۷۰ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز درحال‌حاضر سه میلیارد دلار است که ۴.۸۶ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۵۷.۰۴ میلیارد دلار است که ۹۲.۲۴ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

قیمت بیت کوین: ۵۸ هزار و ۳۱۴.۹۲ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۴۶ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲.۶۶ درصد افزایش

 





منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn