تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 شهریور 1403 - 6:59
5 بازدید
کد خبر : 317461

مسیر دولت چهاردهم صلح، تعامل و وفاق است

مسیر دولت چهاردهم صلح، تعامل و وفاق است

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری برنا، سید رضا صالحی‌امیری شامگاه سه شنبه در نشست مشترک سفرای کشورهای عضو مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا که با حضور محمدجواد ظریف معاون راهبردی رئیس‌جمهوری و تعدادی از سفرای کشورهای خارجی در محل سالن موزه ملی ایران برگزار شد، اظهار کرد: از حضور تمام سفرای کشورهای خارجی در

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری برنا، سید رضا صالحی‌امیری شامگاه سه شنبه در نشست مشترک سفرای کشورهای عضو مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا که با حضور محمدجواد ظریف معاون راهبردی رئیس‌جمهوری و تعدادی از سفرای کشورهای خارجی در محل سالن موزه ملی ایران برگزار شد، اظهار کرد: از حضور تمام سفرای کشورهای خارجی در این نشست تشکر و قدردانی می‌کنم. حضور تک‌تک شما سفرا نشان دهنده اهمیت حوزه گردشگری و نیز نشان‌دهنده تأکید دولت چهاردهم و جمهوری اسلامی بر توسعه روابط در حوزه‌های فرهنگی از جمله گردشگری است.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: مسیر دولت چهاردهم و جمهوری اسلامی ایران مسیر صلح، گفت‌وگو و هم‌زیستی است. انگیزه ما از برگزاری این نشست برای حضور هرچه بهتر سفرا و وزرای گردشگری در اجلاس کشورهای عضو مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا در یزد است.

صالحی امیری ادامه داد: وعده دولت چهاردهم باز کردن مسیری است که به صلح، گفت و گو، هم‌زیستی، تعامل، توافق و وفاق ختم خواهد شد. ما در این نشست به فراتر از گردشگری فکر می‌کنیم گردشگری فضایی برای گفت و گوی ملت‌ها در کنار تعامل دولت‌ها است.

وی یادآور شد: ظرفیت کشورهای عضو مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا بسیار بالا است. ظرفیت و جمعیت این مجمع بیش از صدها میلیون گردشگر است. این جمعیت می‌تواند در توسعه دیپلماسی عمومی و فرهنگی بسیار اثرگذار باشد.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: از همه شما می‌خواهم با حضور وزیران گردشگری کشورهای عضو ACD در یزد تصویری زیبا و واقعی و امن از ایران را جهانیان ارائه دهیم.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn