تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 شهریور 1403 - 8:35
27 بازدید
کد خبر : 317538

حیف که تماشاگران استقلال دوشنبه شب محروم شدند!/ جواد نکونام مسائل خانوادگی استقلال را رسانه‌ای نکند

حیف که تماشاگران استقلال دوشنبه شب محروم شدند!/ جواد نکونام مسائل خانوادگی استقلال را رسانه‌ای نکند

جامعه ورزشی آفتاب نو: علی چینی مربی اسبق استقلال که این روزها دوره نقاهت پس از عمل پیوند کلیه را سپری می‌کند، در مصاحبه با آفتاب نو از شرایط مطلوب آبی پوشان صحبت کرد و البته توصیه‌ای هم برای جواد نکونام داشت. بازی با الغرافه چطور بود؟ این بازی اصلاً قابل مقایسه با ۳ مسابقه‌ای

جامعه ورزشی آفتاب نو:

علی چینی مربی اسبق استقلال که این روزها دوره نقاهت پس از عمل پیوند کلیه را سپری می‌کند، در مصاحبه با آفتاب نو از شرایط مطلوب آبی پوشان صحبت کرد و البته توصیه‌ای هم برای جواد نکونام داشت.

بازی با الغرافه چطور بود؟

این بازی اصلاً قابل مقایسه با ۳ مسابقه‌ای که استقلال در لیگ برتر انجام داده بود، نبود و خوشبختانه تیم بسیار هماهنگ ظاهر شد. انصافاً استقلال در این فصل به لحاظ یارگیری کاملاً بهتر از فصول گذشته بوده و من معتقدم با جذب یک مهاجم کلاسیک عملاً همه چیز تکمیل خواهد شد. اتفاقی که امیدوارم در سایه مدیریت هلدینگ خلیج فارس و تزریق مناسب بودجه رخ بدهد. من قاطعانه معتقدم این تیم برای لیگ بیست و چهارم و لیگ نخبگان از نظر یارگیری شرایط مطلوبی دارد و زحمات به بار نشسته است. البته در مورد بازی با الغرافه یک حسرت هم برایم باقی ماند.

چه حسرتی؟

حسرت اینکه هواداران استقلال از دیدن این پیروزی ارزشمند محروم شدند. متاسفانه ورزشگاه آزادی را نداشتیم و به شما قول می‌دهم اگر بازی در استادیوم آزادی برگزار می‌شد، ۱۰۰ هزار استقلالی برای حمایت از تیم به ورزشگاه می‌آمدند ولی نداشتن آن استادیوم موجب شد تا فقط ۸۰۰۰ نفر را روی سکوها داشته باشیم. این مساله ارتباطی به استقلال و پرسپولیس ندارد بلکه یک امر ملی است و امیدوارم مدیران ارشد ورزش کشورمان هرچه سریع‌تر مشکل را حل کنند.

گروهی از هواداران استقلال پس از پایان مسابقه با مصاحبه جواد نکونام شوکه شدند و انتظار نداشتند سرمربی تیم بعد از پیروزی چنین بحث‌هایی را مطرح کند. نظر شما در این رابطه چیست؟

همانطور که گفتم استقلال از نظر من در این فصل خیلی خوب بسته شده و اوقات مطلوبی را در دوره نقل و انتقالات سپری کرد. حالا اگر مشکلاتی هم در مجموعه وجود دارد، به عنوان بازیکن و مربی اسبق استقلال به جواد نکونام توصیه می‌کنم مسائل را رسانه‌ای نکند و مشکلات را پشت درب‌های بسته با کادر مدیریتی در میان بگذارد تا خیلی سریع‌تر حل و فصل شود.

دو بازی آینده استقلال برابر نساجی و پرسپولیس فوق العاده مهم است. به نظرتان با این نمایشی که دوشنبه شب دیدیم، استقلال می‌تواند مقابل آنها پیروز شود؟

اگر تیم آرامش خود را حفظ کند به نظرم قطعاً می‌تواند نساجی را شکست بدهد و با بهترین روحیه ممکن برای دربی استارت بزند اما جدال با پرسپولیس یک داستان جدا دارد این مسابقه به اندازه یک لیگ حساسیت دارد و به نظرم هر تیمی که بتواند حاشیه‌ها را بهتر جمع کند، پیروز خواهد شد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn