تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 شهریور 1403 - 9:06
8 بازدید
کد خبر : 317566

حال رئیس خوب نیست! | اخبار ورزشی

حال رئیس خوب نیست! | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: مهدی تاج در مجمع انتخاباتی فدراسیون شرکت نمی کند حال مهدی تاج چندان مساعد نیست. درست مثل روزهایی که مفاد قرارداد ویلموتس و میزان غرامتش فاش شد و افکار عمومی از مهدی تاج خواست درباره این قرارداد پرماجرا و پر از ضرر پاسخ دهد.  به گزارش خبرگزاری دانشجو، آن روزها آنقدر

جامعه ورزشی آفتاب نو:

مهدی تاج در مجمع انتخاباتی فدراسیون شرکت نمی کند

حال مهدی تاج چندان مساعد نیست. درست مثل روزهایی که مفاد قرارداد ویلموتس و میزان غرامتش فاش شد و افکار عمومی از مهدی تاج خواست درباره این قرارداد پرماجرا و پر از ضرر پاسخ دهد. 

به گزارش خبرگزاری دانشجو، آن روزها آنقدر حال مردم به دلیل این قرارداد بد بود که مهدی تاج چاره ای جز وانمود به درد قلبی و استعفا پیدا نکند.

آن روزها و در آن بن بست عجیب، گفته شد مهدی تاج مشکل قلبی دارد. او برای پیاده شدن آن پروژه مجبور شد به بیمارستانی در ترکیه برود، بستری شود و با لباس بیمارستان عکس بگیرد.

گذشت زمان مشخص کرد، آن عکسها فقط برای عادی جلوه دادن پروژه استعفا بود. مهدی تاج پس از ریاست ضعیف و نافرجام شهاب عزیزی خادم و سرپرستی پر از حاشیه میرشاد ماجدی در فدراسیون فوتبال، دوباره به فوتبال برگشت. خیلی عادی و بی آنکه نشانی از درد و مشکل قلبی در صورت و بدن داشته باشد.

او با وعده های بسیار از جمله آزاد کردن پول های بلوکه شدن ایران در AFC به فوتبال برگشت و نتوانست به وعده هایش عمل کند؛ اما اتفاقات این روزها آنقدر پیچیده بود که دوباره او را وادار به بیمار شدن کرد. فساد گسترده در فوتبال که نام مدیران فدراسیون را هم به میان آورد، برنامگی در فوتبال، عدم تمرکز روی برنامه ماه های آینده فوتبال ایران و در نتیجه، آوارگی و بی سامانی تیم های باشگاهی و ملی برای برگزاری بازی های داخلی و بین المللی به دلیل نبود زمین، فضا را برای تاج آنقدر سنگین کرد که او دوباره راهی بیمارستان شد.

جلسه احمد دنیا مالی وزیر ورزش با روسای فدراسیونها، فرصتی بود تا خبرنگاران با نمایی تازه مواجه شوند: «مهدی تاج با واکر و همراهی یک پرستار». آن جلسه آنقدر مهم بود که نگاه همه رسانه ها را متوجه خود کند و چه فرصتی بهتر از این برای نشان دادن عمق بیماری رئیس فدراسیون؟

حالا دیگر همه می دانند بیماری قلبی مهدی تاج دوباره بازگشته و سلامت او در خطر است. به نظر می رسد مهدی تاج دوباره قادر به همراهی فوتبال نیست و این بار باید برای همیشه از فوتبال برود.

حال با این وضعیت باید دید آرایش مدعیان برای حضور در رقابت انتخاباتی اسفند امسال، چگونه شکل می گیرد و چه نام هایی برای شرکت در مجمع زمستانی، مجوز نهایی را دریافت خواهند کرد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn