تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 شهریور 1403 - 9:18
11 بازدید
کد خبر : 317576

تراکتور-الوکره/ اِسکو طلسم شکن؟ – ایسنا

تراکتور-الوکره/ اِسکو طلسم شکن؟ – ایسنا

جامعه ورزشی آفتاب نو: تراکتور در اولین بازی آسیایی خود در پی طلسم‌شکنی خواهد بود. به گزارش آفتاب نو،دوتیم الوکره قطر و تراکتور در جریان هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دو (گروه A) از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (چهارشنبه) به میزبانی ورزشگاه الجنوب به مصاف هم خواهند رفت. تراکتوری‌ها به لطف قهرمانی سپاهان در

جامعه ورزشی آفتاب نو:

تراکتور در اولین بازی آسیایی خود در پی طلسم‌شکنی خواهد بود.

به گزارش آفتاب نو،دوتیم الوکره قطر و تراکتور در جریان هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دو (گروه A) از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (چهارشنبه) به میزبانی ورزشگاه الجنوب به مصاف هم خواهند رفت.

تراکتوری‌ها به لطف قهرمانی سپاهان در جام حذفی، فرصت حضور در لیگ ۲ قهرمانان آسیا را کسب کرده‌اند. شاگردان اسکوچیچ که با جذب ستاره‌های نامدار در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی یکی از مدعیان اصلی این فصل لیگ‌برتر فوتبال ایران محسوب می‌شوند در پی ارائه نمایشی کم نقص در آسیا هستند.

در نقطه مقابل، الوکره با کسب پنج امتیاز از ۱۲ امتیاز ممکن تا هفته چهارم لیگ ستارگان قطر، رتبه هفتم جدول این رقابت‌ها را به خود اختصاص داده است. تراکتور نیز با کسب هفت امتیاز از چهار مسابقه خود فعلاً تیم دوم جدول لیگ‌برتر ایران است.

نکته جالب درباره تقابل تراکتور با تیم‌های قطری اینکه، تی‌تی‌ها تاکنون موفق به شکست تیمی از شمال شرق شبه جزیره عربستان نشده‌اند. چهار شکست و دو مساوی در مجموع شش دیدار، کارنامه تیره قرمزپوشان برابر قطری‌ها را نمایان می‌سازد و باید دید آیا اسکوچیچ و تیمش موفق به شکستن این رکورد منفی خواهند شد یا نه؟

منبع خبر: ایسـنا

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn