تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 شهریور 1403 - 10:23
159 بازدید
کد خبر : 317629

اشتباه وحشتناک مدیران استقلال در ماجرای پیوستن منتظر محمد به نساجی

اشتباه وحشتناک مدیران استقلال در ماجرای پیوستن منتظر محمد به نساجی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، شاهکار مدیریت باشگاه استقلال در جذب دو بازیکن بوسنیایی هنوز فراموش نشده که این بار فرشید سمیعی و همکاران وی اشتباهی فاحش دیگر را مرتکب شدند. در شرایطی که منتظر محمد بازیکن تیم استقلال بود و حتی مس رفسنجان حاضر بود رقمی معادل ۱۰-۱۲ میلیارد تومان برای

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، شاهکار مدیریت باشگاه استقلال در جذب دو بازیکن بوسنیایی هنوز فراموش نشده که این بار فرشید سمیعی و همکاران وی اشتباهی فاحش دیگر را مرتکب شدند. در شرایطی که منتظر محمد بازیکن تیم استقلال بود و حتی مس رفسنجان حاضر بود رقمی معادل ۱۰-۱۲ میلیارد تومان برای رضایتنامه این بازیکن به استقلال پرداخت کند باشگاه استقلال با از رونق افتادن فصل نقل و انتقالات و فشارهای نکونام برای جذب بازیکن خارجی قرارداد این بازیکن عراقی را فسخ کرد!

فسخ قرارداد بازیکن باعث شد منتظر راهی کشورش شده و به استراحت بپردازد و در همین حین نکونام خواستار بازگشت هافبک عراقی شد اما باشگاه استقلال متوجه شد که اگر این بازیکن را برگرداند او سهمیه بالای ۲۵ سال محسوب می شود و به همین راحتی هم منتظر محمد از دست استقلال فرار کرد و هم پولی که قرار بود مس رفسنجان بابت رضایتنامه به این باشگاه بدهد. باشگاه نساجی و علی خطیر هم این بازیکن را مفت از چنگ استقلال در آورد تا اشتباهی دیگر در کارنامه مدیران این باشگاه ثبت شود.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn