تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 شهریور 1403 - 10:47
9 بازدید
کد خبر : 317652

رکورد اسطوره رئال مادرید شکسته شد!

رکورد اسطوره رئال مادرید شکسته شد!

اندریک، ستاره ۱۸ ساله برزیلی رئال مادرید، در اولین حضورش در لیگ قهرمانان اروپا درخشید و با گلزنی در پیروزی ۳-۱ مقابل اشتوتگارت، رکورد تاریخی باشگاه را شکست. زمانی که رئال مادرید با نتیجه ۲-۱ در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو پیش بود، این بازیکن جوان در دقیقه ۸۰ به‌عنوان یار تعویضی وارد زمین شد. اندریک با

اندریک، ستاره ۱۸ ساله برزیلی رئال مادرید، در اولین حضورش در لیگ قهرمانان اروپا درخشید و با گلزنی در پیروزی ۳-۱ مقابل اشتوتگارت، رکورد تاریخی باشگاه را شکست.

زمانی که رئال مادرید با نتیجه ۲-۱ در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو پیش بود، این بازیکن جوان در دقیقه ۸۰ به‌عنوان یار تعویضی وارد زمین شد. اندریک با دریافت پاس دنی کارواخال از میانه میدان، با یک حرکت انفجاری به سمت دروازه اشتوتگارت رفت و با شوتی تماشایی از فاصله دور دروازه را باز کرد تا نتیجه بازی را به ۳-۱ تغییر دهد.

اندریک همچنین دومین بازیکن غیراروپایی جوانی است که در اولین حضورش در لیگ قهرمانان گلزنی می‌کند. نفر اول این لیست پیتر اوفوری کوایه از غنا است که در ۱۷ سال و ۱۹۴ روزگی برای المپیاکوس گلزنی کرده بود.

اندریک که اکنون دو گل برای رئال مادرید به ثمر رسانده، امیدوار است در بازی‌های بعدی از جمله دیدار روز شنبه مقابل اسپانیول در لالیگا، فرصت بیشتری برای نمایش توانایی‌های خود به دست آورد.

بیشتر بخوانید: ازدواج ستاره ۱۸ ساله رئال مادرید و اینفلوئنسر معروف/ قرارداد عجیب زوجین؛ اظهار نظر زیر عکس‌ زنان دیگر ممنوع! +عکس

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn