تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 شهریور 1403 - 11:30
7 بازدید
کد خبر : 317692

آنچلوتی: کورتوآ بهترین است | اخبار ورزشی

آنچلوتی: کورتوآ بهترین است | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید پس از پیروزی مقابل اشتوتگارت در اولین بازی از لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: مهم‌ترین نکته این است که تیم توانسته در اولین بازی ۳ امتیاز مهم را به دست آورد. به دنبال این هستیم که بهترین کیفیت خودمان را

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید پس از پیروزی مقابل اشتوتگارت در اولین بازی از لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: مهم‌ترین نکته این است که تیم توانسته در اولین بازی ۳ امتیاز مهم را به دست آورد. به دنبال این هستیم که بهترین کیفیت خودمان را به نمایش بگذاریم. در دقایق اول بازی خوب نتوانستیم بازی را شروع کنیم اما در ۴۵ دقیقه دوم بازی همیشگی خودمان را به نمایش گذاشتیم و توانستیم تفکرات‌مان را در بازی پیاده کنیم. اینکه بعضی‌ها می‌گویند بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا راحت است، دروغ می‌گویند.

وی افزود: من در بیش از ۲۰۰ بازی در لیگ قهرمانان اروپا موفق شدم که بهترین عملکرد را به نمایش بگذارم و هواداران رئال مادرید هم از این موضوع خوشحال هستند. دو عنوان اخیر که به دست آوردیم به خاطر دفاع خوب و سرعت بازیکنان در خط حمله است.

سرمربی رئال مادرید ادامه داد: سال گذشته در اولین بازی لیگ قهرمانان ما مقابل یونیون برلین قرار گرفتیم و در دقیقه ۹۵ پیروز شدیم و در آن دیدار هم مجبور شدیم عمق دفاع حریف را آزار دهیم تا بتوانیم پیروز شویم. به نظر من لیگ قهرمانان سخت‌ترین مسابقات است و ما باید در هر بازی بجنگیم که بتوانیم از عنوان خود دفاع کنیم.

آنچلوتی درباره آمدن اندریک در دقیقه ۸۰ مقابل اشتوتگارت، یادآور شد: وقتی او وارد زمین شد اطمینان داشت که می‌تواند گلزنی کند و خوشبختانه توانست این کار را به خوبی انجام دهد. در بازی هیچ‌کس فکر نمی‌کرد آن شوت تبدیل به گل شود. او در تمرینات تیم هم ثابت کرده است که یک پسر بسیار شجاعی است و می‌تواند هر کاری را انجام دهد.

وی در خصوص عملکرد تیبو کورتوآ، اظهار کرد: او یکی از بهترین دروازه‌بان‌های جهان است. از زمانی که سرمربیگری را شروع کردم با خیلی از دروازه‌بان‌ها کار کردم اما تیبو کورتوآ از همه آنها بهتر است.

سرمربی رئال‌مادرید در مورد کیفیت فنی آنتونیو رودیگر، تصریح کرد: او مدافع تنومندی است و یکی از بازیکنان مهم ما محسوب می‌شود و خیلی خوشحالم در قلب دفاع تیم حضور دارد.

آنچلوتی در مورد تعویض شدن لوکاس واسکز، خاطرنشان کرد: فقط به خاطر اینکه کارت زرد داشت او را تعویض کردم چون احساس می‌کردم که او در ادامه دچار مشکل شود.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn