تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 شهریور 1403 - 11:37
10 بازدید
کد خبر : 317703

فریبا: نکونام آن پیج‌ها را ناک اوت کرد!

فریبا: نکونام آن پیج‌ها را ناک اوت کرد!

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال استقلال پس از روزهای پرحاشیه‌ و سختی که پشت سر گذاشت، موفق شد در گام نخست خود در لیگ نخبگان آسیا با سه گل الغرافه را شکست بدهد تا بار دیگر آرامش بر این تیم حاکم شود. بهتاش فریبا، پیشکسوت استقلال، در گفتگویی با اعتماد به تمجید از عملکرد

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال استقلال پس از روزهای پرحاشیه‌ و سختی که پشت سر گذاشت، موفق شد در گام نخست خود در لیگ نخبگان آسیا با سه گل الغرافه را شکست بدهد تا بار دیگر آرامش بر این تیم حاکم شود. بهتاش فریبا، پیشکسوت استقلال، در گفتگویی با اعتماد به تمجید از عملکرد آبی‌ها و همچنین حمایت از جواد نکونام پرداخت و البته تاکید کرد بازیکنان این تیم نباید مغرور شوند.

این گفتگو را در ادامه می‌خوانید:

* استقلال پس از سپری کردن روزهای سخت به نظر می‌رسد رنگ آرامش را دید. این‌طور نیست؟
خب در این دو هفته گذشته درگیر مسائل جانبی بودیم. ما به عنوان پیشکسوت خیلی سعی کردیم آرامش را به تیم برگردانیم‌. مصاحبه‌هایم موجود است که چقدر تاکید داشتم جواد را باید نگه دارید و مربی جدید بیاید گرفتار می‌شویم. نه فقط من بلکه اکثریت پیشکسوتان می‌گفتیم مربی خارجی بیاید زمان را از دست می‌دهیم خدا را شکر که هلدینگ کار درستی کرد، چون ما به تیم‌مان اعتماد داشتیم. بارها گفتم که امسال تیم ما از پارسال خیلی بهتر شده و سطح توقع مردم هم بالاتر رفته است.

* درباره برتری مقابل الغرافه چه نظری دارید؟
از دقیقه یک همه‌چیز منظم و مرتب بود. هم حمله کردیم و هم خیلی خوب دفاع کردیم.هم ستاره داشتیم و هم کار گروهی‌مان خوب بود. هم موقعیت زیادی خلق کردیم و هم موقعیت زیادی به حریف ندادیم. تعویض‌ها هم به‌موقع بود و خوشبختانه آرش هم گل زد و یک مقداری به خودش برگشت. آرش واقعا بازیکن قابلی است که هم توپ‌گیر است و هم خوب اضافه می‌شود و هم پاسور است و خوب شوت می‌زند؛ او در فصل گذشته شش یا هفت تا پاس گل داده بود. در هرصورت همه‌چیز خوب بود و درست انجام شد و خب آن هوادار یا بهتر است بگویم پیج‌هایی که به اسم استقلال می‌خواستند تیم را بزنند خوشبختانه فعلا ناک اوت شدند. حالا باید ببینیم داستان چطور پیش می‌رود. باید‌حواس‌مان باشد چون آسیا یک بازی نیست و بازی‌های زیادی مانده، خیلی دماغ‌مان را بالا نگیریم! باید به بازی‌های آینده که سخت‌تر است، فکر کنیم.

* درباره عملکرد خوب رضاییان بگویید.
توقع‌مان از رامین رضاییان همین است. اگر باشگاه پافشاری کرد تا رامین را بیاورند هم به علت دوندگی‌اش بود که رو به جلو بازی می‌کند و هم هوش بالایی که دارد. دقت کردید یک دفاع کناری در گل دوم استقلال کجا بود و باهوش عمل کرد که به دروازبان بلند قامت حریف شوت زمینی زد. گلر حریف با آن قد بلندش تا بخواهد به زمین برسد تا توپ را بگیرد دیگر فرصتی نداشت! به همه خسته نباشید می‌گویم. یک نکته دیگر اینکه باید هم از آقای شهریاری و هم آقای سمیعی تشکر کنم که در این دو هفته فضا را آرام کردند. شرایط را طوری آماده کرده بودند تا بچه‌ها مشکلی نداشته باشند.

2082253

* اتفاقات قبل از بازی و چمن بازی هم سوژه شده بود. در این باره صحبتی دارید؟
چمن که از بازی ایران -قرقیزستان بگیر و بیا همین‌طور تا این بازی. اصلا آدم نمی‌داند چی بگوید! خجالت می‌کشیم. بارها قبلا صحبت کردم حالا ان‌شاءالله آن زمین برای بازی‌های بعد درست شود.

* با کسب این نتیجه سطح توقع از استقلال بالا می‌رود. انتظارات از این تیم بجاست؟ 
بحق است. نکونام مصاحبه کرد و گفت تیم من آنقدر خوب است که می‌توانیم خیلی از تیم‌ها را ببریم، این حرف درستی است.تازه مهرداد محمدی هنوز بازی نکرده و وقتی یک بازیکن تنها تمرین کند و برگردد کار سخت است. از آن طرف کاکوتا هنوز به لحاظ بدنی در شرایط ایده‌آل نیست. دقت کردید بچه‌ها به لحاظ بدنی و قدرت بدنی هم شرایط خوبی داشتند‌. استفاده از زبیر یک هوش بالایی می‌خواست برای این بازی‌ یا بلانکو چقدر خوب‌ بود. به جای سه تا پنج تا می‌شد زد!

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn