تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 شهریور 1403 - 12:53
12 بازدید
کد خبر : 317784

نصیبی: استادیوم آزادی از آذرماه آماده خواهد شد

نصیبی: استادیوم آزادی از آذرماه آماده خواهد شد

به گزارش “ورزش سه”، مهدی نصیبی مدیر مجموعه ورزشی آزادی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: جلسه امروز پیرامون بحث بازسازی استادیوم آزادی در شورای امنیت کشور برگزار شد. بحث‌های خیلی خوبی شد و ما هم روند بازساری رابه صورت مصور آماده کرده بودیم و به تصویر گذاشتیم، دوستان دیدند و قانع شدند، فکر

به گزارش “ورزش سه”، مهدی نصیبی مدیر مجموعه ورزشی آزادی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: جلسه امروز پیرامون بحث بازسازی استادیوم آزادی در شورای امنیت کشور برگزار شد. بحث‌های خیلی خوبی شد و ما هم روند بازساری رابه صورت مصور آماده کرده بودیم و به تصویر گذاشتیم، دوستان دیدند و قانع شدند، فکر می‌کردند تا کنون کوتاهی صورت گرفته است و با توضیحاتی که جناب آقای دکتر طلا، مدیرعامل شرکت توسعه، دادند اعضای مجمع و شورا به این نتیجه رسیدند که کار بزرگ و عظیمی در حال انجام است. ما قول دادیم که کارها را تسریع کنیم بلکه بتوانیم هرچه سریع‌تر شرایط را برای برگزاری مسابقات آماده کنیم.

او درباره شهراورد گفت: فدراسیون فوتبال باید تصمیم‌گیری کند و دست ما نیست. آقای دکتر طلا یک پیشنهاد دادند تا در مقطعی که فیفادی هست، بین آبان و آذر، که نیاز به بررسی از سوی فدراسیون فوتبال دارد که قبول کنند یا نه ولی همانطور که اقای وزیر فرمودند ما آذر ماه استادیوم را آماده می‌کنیم. آمادگی داریم که شهراورد با افتتاحیه استادیوم ۱۰۰هزار نفره شروع بشود.

2057620

نصیبی در خصوص فوت یکی از بازیکنان ملوان و همچنین خارج کردن استادیوم قدس از بازی‌های آسیایی گفت: آقای دکتر دنیامالی تمام هم و غم‌شان را گذاشته‌اند که هرچه سریع‌تر بتوانیم شرایط ایده‌آلی برای برگزاری مسابقات انجام بدهیم. یکی از این شرایط آماده‌سازی استادیم ۱۰۰هزار نفری است و تاکید بسیار جدی دارند و شبانه هم آمدند و سر زدند. ما هم تمام هم و غم‌مان را گذاشتیم و شبانه روز داریم کار می‌کنیم و این قول را به همه هواداران و ورزش دوستان می‌دهیم که هرچه زودتر استادیوم را آماده کنیم.

او درباره میزبانی اراک برای بازی دربی گفت: امروز در جلسه صحبت‌های زیادی شد، بحث اراک و تختی شد ولی بستگی به شورای تامین دارد که چه تصمیمی می‌گیرند. ما این آمادگی را داریم در مقطعی که فیفادی هست و هیچ مسابقه رسمی‌ای نیس، شهراورد را در آن تاریخ بیاندازیم تا در استادیوم آزادی برگزار شود.

نصیبی درباره ورزشگاه مشهد و قرارگیری آن در اختیار باشگاه‌ها گفت: امروز آقای تاج این خبر را دادند و گفتند که مشکلش حل شده و مسابقات در مشهد هم می‌تواند برگزار شود.

او درباره مصاحبه طلا درخصوص آخرین زمان قابل استفاده بودن استادیوم آزادی گفت: به نظرم آن خبر تحریف شده بود. اقای دکتر طلا فرمودند اگر ما کل فوتبال را تعطیل کنیم و استادیوم را در اختیار بخش خصوصی و پیمانکار قرار بدیهم نوروز ۱۴۰۵ به صورت کامل بهره‌برداری می‌شود و فقط بحث ضلع غربی نبود. ما در آذر ماه آماده برگزاری مسابقات هستیم.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn