تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 شهریور 1403 - 14:33
12 بازدید
کد خبر : 317893

قیمت خودرو امروز چهارشنبه ۲۸ شهریور + فردا SX5 بخریم ؟

قیمت خودرو امروز چهارشنبه ۲۸ شهریور + فردا SX5 بخریم ؟

شایانیوز- قیمت خودرو امروز چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ اعلام شد. وضعیت معاملات در بازار خودرو کاهش یافته و روند قیمتی خودرو چندان تغییری پیدا نکرده و بازار در آخر هفته ملایم شده است. قیمت خودرو‌های داخلی به نقل ازتجارت نیوز؛ قیمت خودرو‌های داخلی امروز در اغلب محصولات ثابت گزارش می‌شود. پژو پارس TU5 از خودروهای پرطرفدار

شایانیوز- قیمت خودرو امروز چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ اعلام شد. وضعیت معاملات در بازار خودرو کاهش یافته و روند قیمتی خودرو چندان تغییری پیدا نکرده و بازار در آخر هفته ملایم شده است.

قیمت خودرو‌های داخلی

به نقل ازتجارت نیوز؛ قیمت خودرو‌های داخلی امروز در اغلب محصولات ثابت گزارش می‌شود.

پژو پارس TU5 از خودروهای پرطرفدار ایران خودرو، از حرکت ایستاده و با همان نرخ ۸۹۳ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

کوییک S دنده‌ای یکی از اقتصادی‌ترین محصولات بازار داخلی است که با همان نرخ ‌روز پیشین به بهای ۴۱۴ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود. البته خودروی مذکور در کمتر از یک ماه پنج میلیون تومان گران شده است.

سورن پلاس دوگانه‌سوز امروز بر خلاف اکثر محصولات با رشد سه میلیون تومان مواجه شده و به قیمت ۷۲۰ میلیون تومان تحویل متقاضی می‌شود.

سهند S از محصولات جدید شرکت سایپا محسوب می‌شود که در محدوده ۴۹۰ میلیون تومان باقی مانده و به فروش می‌رسد. خودروی مذکور طی ۲۳ روز ۵۳ میلیون تومان افت کرده است.

Untitled

قیمت خودرو‌های مونتاژی

بازار خودرو‌های مونتاژی در اغلب محصولات با همان نرخ‌های پیشین معامله می‌شوند.

فونیکس FX از دسته محصولات مونتاژی مدیران خودروست که با افت قیمت مواجه شده و به قیمت دو میلیارد و ۱۶ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

کی‌ام‌سی J7 یکی از سدان‌های مقرون به صرفه کرمان موتور، امروز روند ثابت را در پیش گرفته و به نرخ یک میلیارد و ۵۶۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. البته نه‌تنها این محصول بلکه تمامی محصولات این شرکت ثابت گزارش می‌شوند.

اکستریم VX یکی از مدرن‌ترین محصولات مدیران خودرو محسوب می‌شود. این خودرو امروز با همان نرخ پشین چهار میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

فیدلیتی پرستیژ (۷ نفره) از محصولات لوکس شرکت بهمن موتور با افت سه میلیون تومانی به نرخ دو میلیارد و ۵۱۷ میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

Untitl

پیشنهادی امروز برای خرید خودرو 

فردا موتورز بعد از اینکه همکاری ناموفقی با خودروسازی بریتانیایی چینی MG داشت، به سراغ شرکت چینی دانگ فنگ رفت و در زمستان ۹۸، کراس‌اوور فردا SX6 را به بازار ایران معرفی کرد. دقیقا یک سال بعد و این بار در زمستان ۹۹، دومین ماشین مونتاژی خودروساز ایرانی با نام فردا SX5 رونمایی شد. 

مزایا و معایب

+ فضای داخلی قابل قبول

+ کابین جادار

– پیشرانه ضعیف‌تر از رقبا

مشخصات فنی

فردا SX6، اولین محصول فردا موتور با پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ تولید و عرضه می‌شد اما طی اتفاقی عجیب، خودروساز ایرانی، برای عرضه کراس‌اوور SX5، پیشرانه ۱.۶ لیتری میتسوبیشی را در نظر گرفت که قدرت و گشتاور کمتری دارد و یکی از معایب این خودرو در برابر رقبا محسوب می‌شود.

images

images (1)

شرکت فردا موتورز، کراس اوور FMC SX5 را از نظر فنی و کیفی ارتقا داده است و سری جدید این خودرو را با مشخصات فنی و آپشن‌های جدید عرضه می‌کند. ارتقای کیفیت عایق صوتی و حرارتی، ارتقای کیفیت متریال روکش صندلی‌ها، تغییر قطعات سیستم تعلیق عقب، نصب نمایشگر لمسی بزرگ‌تر، اضافه شدن سیستم عامل اندروید، ارتقای کیفیت متریال رنگ و استفاده از نسل جدید کمپرسورهای A/C از جدیدترین به‌روزرسانی‌هایی به حساب می‌آید که روی فردا SX5 اعمال شده است.

قیمت

قیمت فردا SX5 در کارخانه ۱/۱۸۰/۰۰۰/۰۰۰ و در بازار آزاد خودرو نیز ۱/۲۳۵/۰۰۰/۰۰۰ قیمت گزاری شده است. 

فردا SX5/ مدل ۱۴۰۲/ کارکرد ۲۷۰۰۰/ وضعیت بدنه سالم/ قیمت ۱/۲۰۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیارد تومان 

فردا SX5/ مدل ۱۴۰۲/ کارکرد ۱۶۰۰۰/ وضعیت بدنه سالم/ قیمت ۱/۲۵۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیارد تومان 

فردا SX5/ مدل ۱۴۰۲/ کارکرد ۴۰۰۰/ وضعیت بدنه سالم/  قیمت ۱/۳۸۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیارد تومان 

فردا SX5/ مدل۱۴۰۱/ کارکرد ۱۵۰۰۰/ وضعیت بدنه سالم / قیمت ۱/۱۲۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیارد تومان 

فردا SX5/ مدل ۱۴۰۱/ کارکرد ۴۶۰۰۰/ وضعیت بدنه سالم/ قیمت ۱/۰۹۵/۰۰۰/۰۰۰ میلیارد تومان 

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn