تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 شهریور 1403 - 14:38
14 بازدید
کد خبر : 317897

پس از دریافت گل دوم بازی را رها کردیم

پس از دریافت گل دوم بازی را رها کردیم

به گزارش روزپلاس، ائولو فونسکا که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (سه‌شنبه) در دور اول فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا با وجود گل زودهنگام کریستین پولیسیچ نتوانست برتری خود مقابل لیورپول حفظ کند و در نهایت با نتیجه ۳ بر یک تن به شکست داد، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت

فونسکا: پس از دریافت گل دوم بازی را رها کردیم

به گزارش روزپلاس، ائولو فونسکا که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (سه‌شنبه) در دور اول فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا با وجود گل زودهنگام کریستین پولیسیچ نتوانست برتری خود مقابل لیورپول حفظ کند و در نهایت با نتیجه ۳ بر یک تن به شکست داد، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: ما مقابل تیم بزرگی به نام لیورپول بازی کردیم. ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم، هم به لحاظ دفاعی هم به لحاظ هجومی، اما در ادامه دو گل از روی ضربات شروع مجدد دریافت کردیم و همان روند بازی را تغییر داد.

وی افزود: ما تعادل ذهنی خود را از دست دادیم چون وقتی تیم اعتماد به نفس لازم را نداشته باشد، مشکلات بیشتر می‌شود و نمی‌توانیم کارهایی که در تمرینات انجام داده‌ایم را در زمین به اجرا بگذاریم. به بازیکنانم گفتم که نباید مرتکب چنین اشتباهاتی شوید. باید تأکید کنم که لیورپول در حال حاضر تیم‌تر از ما است.

سرمربی پرتغالی میلان تصریح کرد: ما باید به تلاش‌مان ادامه دهیم چون نمی‌توانیم فقط ۲۰ دقیقه خوب بازی کنیم، بلکه باید ۷۰، ۸۰ یا حتی ۹۰ دقیقه خوب بازی کنیم. ما پس از دریافت گل دوم، بازی را رها کردیم و از آنجا به بعد کار برای‌مان سخت شد.

میلان حالا باید خود را برای مصاف با میلان در دربی دلامادونینا آماده کند، دیداری که یکشنبه شب به میزبانی اینتر در ورزشگاه سن‌سیرو برگزار خواهد شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn