تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 شهریور 1403 - 14:57
13 بازدید
کد خبر : 317916

آمادگی بیمارستان های تهران برای پذیرش مجروحان حادثه تروریستی لبنان

آمادگی بیمارستان های تهران برای پذیرش مجروحان حادثه تروریستی لبنان

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری برنا، سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت اظهار کرد: با دستور مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی برای پذیرش مجروحان این حادثه آمادگی کامل داریم و در صورتی که این عزیزان برای دریافت خدمات درمانی به کشورمان منتقل شوند، به سرعت به بیمارستان‌ها اعزام و پذیرش و بستری

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری برنا، سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت اظهار کرد: با دستور مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی برای پذیرش مجروحان این حادثه آمادگی کامل داریم و در صورتی که این عزیزان برای دریافت خدمات درمانی به کشورمان منتقل شوند، به سرعت به بیمارستان‌ها اعزام و پذیرش و بستری می شوند.

وی افزود: از همان لحظات اولیه این حادثه تروریستی، وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران آمادگی خود برای کمک به مجروحان را اعلام کرده و تمام توان تخصصی و فوق تخصصی برای ارائه خدمات به این مجروحان به کار گرفته می شود.  

 جعفر میعادفر رییس سازمان اورژانس نیز با اشاره به هماهنگی این سازمان با فرودگاه برای انتقال مجروحان، گفت: برای انتقال این مجروحان از فرودگاه به بیمارستانهای تهران، ۴ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۳۰ دستگاه آمبولانس در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: هماهنگی‌های لازم با دانشگاه‌های علوم پزشکی شهر تهران برای پذیرش مجروحان در بیمارستان‌ها و حضور نیروهای متخصص و فوق تخصص نیز انجام شده است.

انتهای پیام/ 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn