تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 شهریور 1403 - 15:08
8 بازدید
کد خبر : 317927

لزوم نصب برچسب در سرویس مدارس شهر تهران

لزوم نصب برچسب در سرویس مدارس شهر تهران

به گزارش آفتاب نو، شادی مالکی مدیر عامل سازمان تاکسیرانی، سعید بشیری معاون استاندار تهران و سرهنگ احسان مومنی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ به همراه جمعی از رانندگان مدارس عادی و استثنایی در این مراسم حضور دارند. سرهنگ کشیر معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس راهور در این برنامه گفت:در ابتدا باید تشکر کنم

به گزارش آفتاب نو، شادی مالکی مدیر عامل سازمان تاکسیرانی، سعید بشیری معاون استاندار تهران و سرهنگ احسان مومنی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ به همراه جمعی از رانندگان مدارس عادی و استثنایی در این مراسم حضور دارند.

سرهنگ کشیر معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس راهور در این برنامه گفت:در ابتدا باید تشکر کنم از خانم مالکی که در این مدت درخصوص سرویس مدارس زحمات زیادی کشیدند. رانندگان سرویس مدارس باید خودشان پلیس و معلم باشند چرا که رفتارشان تاثیر مستقیمی بر مسافران یعنی دانش آموزان دارد. ما به عنوان پلیس در کنار رانندگان سرویس مدارس هستیم.

او افزود: حتی اگر خودرو ها دارای معاینه فنی است اما اکنون دچار مشکل شده رانندگان سرویس مدارس باید نسبت به برطرف آن اقدام کنند. رعایت قوانین از قبیل سرعت و تعداد سرنشین مجاز هم حتما باید توسط رانندگان سرویس مدارس رعایت شود.

سرهنگ کشیر در ادامه تاکید کرد:رانندگان سرویس مدارس ملزم هستند که برچسب را روی شیشه نصب کنند به شکلی که قابل مشاهده باشد.

معاون پلیس راهور درباره درخواست برخی از سرویس مدارس برای بخشش جرایم ناشی از توقف دوبل در زمان انتظار برای رسیدن دانش آموزان هم گفت: سعی می کنیم در هفته فراجا در بحث کاهش جرایم رانندگی در حد مقدور جرایم رانندگی سرویس مدارس را مورد بخشودگی قرار دهیم.

کشیر در پایان افزود:سرویس مدارس استثنایی طبق آیین نامه در هنگام سوار و پیاده کردن دانش آموزان باید از گردون زرد رنگ استفاده کنند.

منبع خبر: همشـهری

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn