تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 شهریور 1403 - 15:41
10 بازدید
کد خبر : 317956

تیم های پایه پرسپولیس پولدار شدند

تیم های پایه پرسپولیس پولدار شدند

به گزارش آفتاب نو، باشگاه پرسپولیس روز گذشته اقدام جالبی انجام داد و ۳۵ درصد از مطالبات تیم های پایه در هر ۴ رده سنی آکادمی را پرداخت کرد. به نظر می رسد این اقدام برای اولین بار طی چند سال اخیر رخ داده و باشگاه از نظر مالی و پشتیبانی شرایط بسیار خوبی را

به گزارش آفتاب نو، باشگاه پرسپولیس روز گذشته اقدام جالبی انجام داد و ۳۵ درصد از مطالبات تیم های پایه در هر ۴ رده سنی آکادمی را پرداخت کرد. به نظر می رسد این اقدام برای اولین بار طی چند سال اخیر رخ داده و باشگاه از نظر مالی و پشتیبانی شرایط بسیار خوبی را برای تیم های پایه خود فراهم آورده است.

همان طور که می دانید پرسپولیس مطالبات فصل قبل بازیکنان پایه را نیز پرداخت کرده و به نوعی برای یکی از معدود سال های اخیر با تمام رده های سنی تسویه حساب کرده است. حال در شرایطی که فوتبال پایه هفته های نهم تا یازدهم را طی می کند، سرخ پوشان ۳۵ درصد از قراردادهای این فصل را نیز دریافت کرده اند تا با خیال راحت به ادامه رقابت های خود بیاندیشند.

گفتنی است نتایج تیم های پایه این فصل پرسپولیس موفقیت آمیز بوده است. به گونه ای که تیم امید پرسپولیس هم اکنون در رده دوم قرار گرفته و تیم جوانان پرسپولیس نیز صدرنشین است. ضمن این که تیم نوجوانان نیز در رتبه دوم جدول قرار دارد. تنها تیمی که در رده های سنی تیم های پایه پرسپولیس در رتبه های مانی جدول قرار دارد تیم نونهالان است که در پایان هفته ششم در رتبه نهم جا خوش کرده است.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn