تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 شهریور 1403 - 17:07
9 بازدید
کد خبر : 318045

کنایه باقری‌نیا به کادرفنی نفت‌مسجدسلیمان!

کنایه باقری‌نیا به کادرفنی نفت‌مسجدسلیمان!

جامعه ورزشی آفتاب نو: /خوزستان مربی سابق تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خطاب به کادر فنی تیم نفت، گفت: خودتان همه بازیکنان را خط زدید یا دور کردید، بعد هم از کمبود بازیکن ناله می‌کنید؟ مجید باقری نیا در گفتگو با با اشاره به دو شکست متوالی تیم نفت مسجدسلیمان در لیگ یک، اظهار کرد: وقتی آقایان

جامعه ورزشی آفتاب نو:

/خوزستان مربی سابق تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خطاب به کادر فنی تیم نفت، گفت: خودتان همه بازیکنان را خط زدید یا دور کردید، بعد هم از کمبود بازیکن ناله می‌کنید؟

مجید باقری نیا در گفتگو با با اشاره به دو شکست متوالی تیم نفت مسجدسلیمان در لیگ یک، اظهار کرد: وقتی آقایان کادر فنی و سرمربی موفق و بومی استان را با ۶۱ امتیاز برکنار کردند و به جای این که از تیمی که با بودجه زیر ۳۰ میلیاردی، چهارم شده بود حمایت کنند، حالا باید جوابگوی مردم باشند. 

او با بیان اینکه مسجدسلیمان جای خاص و شرایط خاصی دارد و هر مربی در این منطقه موفق نخواهد شد، گفت: از روز اول مشخص بود پنجره این تیم به خاطر مشکلات اداری بسته خواهد بود، پس چرا این همه تغییر در تیم موفق فصل قبل در زمینه بازیکن انجام دادند؟ من اطلاعات کامل دارم به غیر از دو بازیکن که پیشنهاد داشتند و به تیم های دیگر پیوستند باقی بازیکنان جدا شده را خود کادر فنی جدید نخواست. 
البته ما هم فصل قبل ۹ هفته با پنجره بسته و چهارده بازیکن کار کردیم ولی نتایج خوب این مشکلات را پنهان کرده بود. 

این پیشکسوت فوتبال خوزستان بیان کرد: همین الان هم تعداد زیادی از جوانان زیر ۲۱ سال و زیر ۲۳ سال مسجدسلیمانی که آینده فوتبال این شهر هستند را خود کادر فنی جدید وارد لیست نکرده است و اگر به این موضوع توجه می‌شد الان بالای بیست بازیکن آماده در اختیار داشتند و این همه مصاحبه بابت کمبود بازیکن نمی‌شد. به نظرم یک مقدار این موضوع به صورت عمد و برنامه ریزی شده است و از این مورد نیز بازیکنان جوان مسجدسلیمانی بیشترین آسیب را خواهند خورد. این بازیکنانی که امروز کادر فنی نفت مسجدسلیمان از آن‌ها استفاده نمی‌کند، فصل قبل توسط ابراهیم اشکش جزو تیم اصلی بودند و آینده‌های این شهر هستند. 

او خطاب به کادر فنی تیم نفت، گفت: خودتان همه را خط زدید یا دور کردید، بعد هم از کمبود بازیکن ناله می‌کنید؟ پنجره باشگاه از بازیکن جدید بسته است و بابت بازیکنان فصل قبل و سرمایه‌های شهر مشکلی نیست که همه را خط زدند.

باقری‌نیا بیان کرد: به هر حال مشکل پنجره باشگاه باید به صورت ریشه ای حل شود و از آقای جباری نماینده محترم و دلسوز شهر انتظار می‌رود با پیگیری‌ها و ارتباطات حسنه خود در کنار مسئولان محترم نفتی و مدیران شهرستان این مشکل را اساسی برای خوشحالی مردم مظلوم مسجدسلیمان حل کنند. 

منبع خبر: ایسـنا

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn