تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 شهریور 1403 - 17:40
6 بازدید
کد خبر : 318076

نریمان‌جهان سریع به پیکان برگشت!

نریمان‌جهان سریع به پیکان برگشت!

به گزارش “ورزش سه”، باشگاه پیکان که پس از تغییرات مدیریتی فعالیت خوبی در بازار نقل و انتقالات تابستانی داشته و توانسته مهره‌های با کیفیتی به خدمت بگیرد، امروز هم با سامان نریمان‌جهان به‌عنوان خرید جدیدش قرارداد بست. سامان نریمان‌جهان که سال گذشته با نظر رسول خطیبی به پیکان اضافه شده و ۲۹ بازی در

به گزارش “ورزش سه”، باشگاه پیکان که پس از تغییرات مدیریتی فعالیت خوبی در بازار نقل و انتقالات تابستانی داشته و توانسته مهره‌های با کیفیتی به خدمت بگیرد، امروز هم با سامان نریمان‌جهان به‌عنوان خرید جدیدش قرارداد بست.

سامان نریمان‌جهان که سال گذشته با نظر رسول خطیبی به پیکان اضافه شده و ۲۹ بازی در لیگ برتر برای این تیم انجام داده و سه گل به ثمر رسانده بود، اکنون هم در حالی که سرمربی سابقش در راس مدیریت باشگاه پیکان است، به این تیم بازگشت.

این بازیکن که در لیگ‌های ۱۸ و ۲۳ در پیکان عضویت داشته، برای سومین بار به این باشگاه بازگشت و در حالی که در یک بازی در فصل جدید برای گل‌گهر سیرجان انجام داده بود، خیلی سریع به جمع خودروسازان بازگشت و شاگرد امید روانخواه شد.

نریمان‌جهان یکی از خریدهای گل‌گهر سیرجان بود ولی حضورش در این باشگاه خیلی طول نکشید و در روز پایانی نقل و انتقالات با فسخ قراردادش، به پیکان بازگشت تا مثل سال قبل با پیراهن این تیم به میدان برود و برای صعود به لیگ برتر تلاش کنند.

این بازیکن با تجربه که سابقه حضور در پرسپولیس، تراکتور، ذوب‌آهن، نفت، گسترش فولاد و … را در کارنامه دارد، قراردادش با باشگاه پیکان را امضاء کرد تا در ادامه فصل لیگ یک برای این بازی کند.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn