تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 شهریور 1403 - 18:17
64 بازدید
کد خبر : 318110

شیر بیاید، شغال‌ها فرار می‌کنند | اخبار ورزشی

شیر بیاید، شغال‌ها فرار می‌کنند | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سوئدی سابق میلان دسامبر ۲۰۲۳ با سمت مشاور ارشد، دوباره به این باشگاه ملحق شد. او در پایان فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ پس از سپری کردن دورانی درخشان در میلان، آژاکس، یوونتوس، اینترمیلان، پاری‌سن‌ژرمن، منچستریونایتد، بارسلونا و ال‌ای‌گلکسی آمریکا با مستطیل سبز خداحافظی کرد.

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سوئدی سابق میلان دسامبر ۲۰۲۳ با سمت مشاور ارشد، دوباره به این باشگاه ملحق شد. او در پایان فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ پس از سپری کردن دورانی درخشان در میلان، آژاکس، یوونتوس، اینترمیلان، پاری‌سن‌ژرمن، منچستریونایتد، بارسلونا و ال‌ای‌گلکسی آمریکا با مستطیل سبز خداحافظی کرد.

مرد سوئدی در تشریح سِمت جدیدش در میلان گفت: من رئیس هستم و سکان در اختیار من است. دیگران برای من کار می‌کنند!

ابراهیموویچ درباره انتقادات «زوونیمیر بوبان» مدیر ورزشی پیشین از عملکرد وی نیز اضافه کرد: وقتی که شیر می‌رود، شغال ها می‌آیند و وقتی که شیر برمی‌گردد، شغال‌ها می‌روند! این حرف‌ها زیاد است اما من فقط به کارم فکر می‌کنم. به‌دلایل شخصی غیبت داشتم اما از روز اول اینجا بودم و هستم.

وی با تمجید از عملکرد میلان در بازار نقل و انتقالات تابستانی، افزود: درست همانطور که می‌خواستیم پیش رفت و همه آنچه به‌دنبالش بودیم را پیدا کردیم. آخرین مورد هم تامی آبراهام بود که برای تقویت خط آتش به خدمت گرفتیم.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn