تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 شهریور 1403 - 18:22
18 بازدید
کد خبر : 318117

دربی ۱۰۴ بیرون از تهران و در سالروز تاسیس باشگاه استقلال!

دربی ۱۰۴ بیرون از تهران و در سالروز تاسیس باشگاه استقلال!

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، بالاخره بعد از مدت‌ها حرف و حدیث امروز مشخص شد که باشگاه استقلال استادیوم اراک را برای بازی با پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر پیشنهاد داده است و سازمان لیگ هم با درخواست آبی‌ها که میزبان این بازی هستند، موافقت کرده است. نکته مهم این است

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، بالاخره بعد از مدت‌ها حرف و حدیث امروز مشخص شد که باشگاه استقلال استادیوم اراک را برای بازی با پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر پیشنهاد داده است و سازمان لیگ هم با درخواست آبی‌ها که میزبان این بازی هستند، موافقت کرده است.

نکته مهم این است که دربی تهران در تاریخ چهارم مهرماه برگزار می‌شود، روزی که سالروز تاسیس باشگاه استقلال محسوب می‌شود و این موضوع انگیزه آبی‌ها را برای پیروزی در این بازی چند برابر می‌کند.

استقلالی‌ها دوست دارند در سالروز تاسیس باشگاه بتوانند پرسپولیس را شکست بدهند تا هم این اتفاق مهم را جشن بگیرند و هم به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ برتر مطرح شوند.

هنوز سازمان لیگ اعلام نکرده این بازی با تماشاگر است یا بدون تماشاگر اما با توجه به ظرفیت کم استادیوم امام خمینی (ره) اراک، شاید این مسابقه بدون تماشاگر برگزار شود.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn