تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 شهریور 1403 - 19:43
20 بازدید
کد خبر : 318194

خودزنی استقلال و نکونام در مازندران!/ نساجی، پرسپولیس را به جای استقلال قهرمان کرد!

خودزنی استقلال و نکونام در مازندران!/ نساجی، پرسپولیس را به جای استقلال قهرمان کرد!

جامعه ورزشی آفتاب نو: اوایل خرداد امسال اتفاقی در بیست و هشتمین هفته لیگ بیست و سوم به وقوع پیوست که خیلی‌ها از آن به عنوان یکی از عوامل اصلی تغییر قهرمان فصل قبل یاد می‌کنند. استقلال که صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر محسوب شده و در واقع همه چیز برای قهرمان شدن یا نشدن در

جامعه ورزشی آفتاب نو:

اوایل خرداد امسال اتفاقی در بیست و هشتمین هفته لیگ بیست و سوم به وقوع پیوست که خیلی‌ها از آن به عنوان یکی از عوامل اصلی تغییر قهرمان فصل قبل یاد می‌کنند.

استقلال که صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر محسوب شده و در واقع همه چیز برای قهرمان شدن یا نشدن در لیگ بیست و سوم دست خودش بود، چهارم خرداد امسال در قائمشهر مهمان نساجی شد و با تساوی بدون گل میدان را ترک کرد. دقیقاً همزمان با همین بازی، پرسپولیس که نیمه اول را در تهران با سه گل به استقلال خوزستان واگذار کرده بود، در نیمه دوم دست به یک کار رویایی زد و چهار بار دروازه حریف خود را گشود تا به لطف توقف استقلال در مازندران، صدرنشین لیگ برتر شود و در دو هفته باقیمانده نیز این عنوان را حفظ کند.

پس از توقف استقلال مقابل نساجی، یک عده از نساجی به عنوان تیمی که قهرمان لیگ برتر را عوض کرده است، یاد کردند ولی واقعیت امر این است که استقلال و جواد نکونام در واقع خودزنی کردند چون اگر نساجی را در مازندران شکست می‌داد، حتی پیروزی پرسپولیس با اختلاف ۱۰ گل هم نمی‌توانست این تیم را صدرنشین کند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn