تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 شهریور 1403 - 1:05
6 بازدید
کد خبر : 318492

انفجار دستگاه‌های ارتباطی و باتری‌ها در لبنان ادامه دارد – آفتاب نو | اخبار ورزشی

انفجار دستگاه‌های ارتباطی و باتری‌ها در لبنان ادامه دارد – آفتاب نو |  اخبار ورزشی

به گزارش آفتاب نو به نقل از الجزیره، رسانه‌های لبنانی از وقوع انفجارهایی جدید در برخی مناطق لبنان خبر دادند. خبرگزاری رسمی لبنان گزارش داد که در پی انفجار باتری‌های پنل‌های خورشیدی در «الهرمل» ۲ خانه دچار حریق شده‌اند و یک زن زخمی شده است. خبرنگار الجزیره نیز اعلام کرد که چند دستگاه ارتباطی بی‌سیم

به گزارش آفتاب نو به نقل از الجزیره، رسانه‌های لبنانی از وقوع انفجارهایی جدید در برخی مناطق لبنان خبر دادند.

خبرگزاری رسمی لبنان گزارش داد که در پی انفجار باتری‌های پنل‌های خورشیدی در «الهرمل» ۲ خانه دچار حریق شده‌اند و یک زن زخمی شده است.

خبرنگار الجزیره نیز اعلام کرد که چند دستگاه ارتباطی بی‌سیم که در خیابان‌های «بعلبک» رها شده بودند نیز منفجر شده‌اند.

همچنین خبرگزاری رسمی لبنان اعلام کرد که در پی انفجار یک بی‌سیم «آیکوم» در یکی از فروشگاه‌های تجهیزات ارتباط بی‌سیم در شهرک «شعت» واقع در «بعلبک» یک نفر به شهادت رسیده است.

بر اساس گزارش الجزیره، نیروهای امنیتی لبنان یک دستگاه ارتباطی بی‌سیم را که در یکی از نقاط بیروت پیدا کرده بودند منفجر کرده‌اند.

سازمان پدافند غیرعامل لبنان نیز اعلام کرد که حریق ۶۰ خانه و یک مغازه در استان «النبطیه» در جنوب لبنان بر اثر انفجار دستگاه‌های بی‌سیم را خاموش کرده است.

گفتنی است ساعاتی پیش منابع رسانه‌ای از وقوع انفجارهای جدید در دستگاه‌های ارتباطی و دیجیتال در مناطق مختلف لبنان خبر دادند. بر اساس گزارش‌ها انفجار دستگاه‌های ارتباطی در مناطق گسترده‌ای از لبنان رخ داده، اما قدرت انفجارها زیاد نبوده است. خبرنگار الجزیره گزارش داد که این انفجارها در حومه جنوبی بیروت، جنوب لبنان و منطقه البقاع در شرق این کشور شنیده شده است. منابع امنیتی به الجزیره اعلام کردند که ۵ انفجار در شهر «صیدا» در جنوب لبنان و اطراف این شهر رخ داده است.

منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn