تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 شهریور 1403 - 1:16
17 بازدید
کد خبر : 318503

تراکتور روشن شد | اخبار ورزشی

تراکتور روشن شد | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال تراکتور ایران در اولین هفته رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا(سطح دوم) از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه الجنوب مقابل تیم فوتبال الوکره قطر قرار گرفت که در نهایت این دیدار با برتری ۳ بر صفر تراکتور به پایان رسید. دو تیم در فصل گذشته

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال تراکتور ایران در اولین هفته رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا(سطح دوم) از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه الجنوب مقابل تیم فوتبال الوکره قطر قرار گرفت که در نهایت این دیدار با برتری ۳ بر صفر تراکتور به پایان رسید.

دو تیم در فصل گذشته لیگ کشورشان موفق شدند رتبه چهارم را کسب کنند، با این تفاوت که تراکتور به لطف قهرمانی سپاهان در جام حذفی توانست جواز حضور مستقیم در این رقابت‌ها را کسب کند. الوکره نیز بعد از تیم‌های السد، الریان و الغرافه در رتبه چهارم ایستاد تا جواز حضور در این رقابت‌ها را به صورت مستقیم کسب کند. تراکتور با تیم‌های موهون باگان هند، الوکره قطر و روشن تاجیکستان در گروه A این رقابت‌ها هم‌گروه است.

شاگردان دراگان اسکوچیچ بازی را طوفانی آغاز کردند و موفق شدند قبل از دقیقه ۲۰ ۲ بار دروازه میزبان را باز کنند، ابتدا در دقیقه ۱۳ تومیسلاو اشترکالی موفق شد روی اشتباه عبدالکریم حسن در محوطه جریمه صاحب توپ شود و با یک ضربه دقیقه گل اول را برای تی‌تی‌ها به ثمر رساند.

در ادامه تنها ۳ دقیقه بعد محمد نادری با ضربه سر مهدی ترابی را پشت مدافعین الوکره صاحب توپ کرد و این او با یک ضربه کات‌دار تماشایی از داخل محوطه جریمه دروازه الوکره را برای دومین بار باز کرد.

این پایان کار نبود، در دقیقه ۳۹ حرکت دو نفره محمد نادری و امیرحسین حسین‌زاده با پاس کات بک نادری همراه شد و اشتباه مدافع الوکره باعث شد تا توپ به حسین‌زاده برسد و او با یک ضربه ساده و روی اشتباه گلر حریف موفق شد گل سوم تراکتور را به ثمر برساند.

تراکتور با این نتیجه ۳ امتیازی شد و در صدر جدول گروه A این رقابت‌ها قرار گرفت، در مقابل الوکره بدون امتیاز در رتبه چهارم ایستاد.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn