تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 شهریور 1403 - 3:59
6 بازدید
کد خبر : 318626

رقیب پرسپولیس تیمی از منتخب لیگ جزیره بود/ این تیم یک کریم باقری کم دارد

رقیب پرسپولیس تیمی از منتخب لیگ جزیره بود/ این تیم یک کریم باقری کم دارد

جامعه ورزشی آفتاب نو: مهدی واعظی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، با اشاره به نمایش خوب و فوق العاده پرسپولیس برابر الاهلی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا اظهار داشت:آنچه که نمایش اخیر پرسپولیس نشان داد این موضوع است که این تیم روز به روز بهتر می‌شود. بازی مالکانه پرسپولیس در این دیدار

جامعه ورزشی آفتاب نو:

مهدی واعظی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، با اشاره به نمایش خوب و فوق العاده پرسپولیس برابر الاهلی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا اظهار داشت:آنچه که نمایش اخیر پرسپولیس نشان داد این موضوع است که این تیم روز به روز بهتر می‌شود. بازی مالکانه پرسپولیس در این دیدار مساله‌ای بود که در بازی‌های قبلی این تیم هم کمابیش رخ داد ولی در بازی برابر الاهلی این مساله به طور کامل نمود پیدا کرد.

الاهلی حریف مان نبود، با تیم منتخب لیگ جزیره بازی کردیم

وی ادامه داد: در این دیدار بازی زمینی و مالکانه پرسپولیس برابر تیمی تا بن دندان مسلح اتفاق افتاد و بهترین نمایش پرسپولیس در بازی‌های چند سال اخیرش را در این بازی شاهد بودیم که حیف شد این فوتبال زیبا و تماشاگرپسند با گل و نتیجه دلخواه برای این تیم همراه نشد. پرسپولیس در این دیدار برابر الاهلی بازی نکرد، بلکه مقابل تیم منتخب لیگ جزیره به میدان رفت، تیمی که ۱۸۰ میلیون یورویی که در حال حاضر یکی از مهمترین تیم‌های سرمایه گذار در فوتبال عربستان و آسیا محسوب می‌شود.

نباید ضعف مان را فراموش کنیم

پیشکسوت پرسپولیس ضمن ارزیابی فنی این دیدار تاکیدکرد: تیم ما در این بازی برابر الاهلی بازی نداشت بلکه به مصاف تیم منتخب لیگ جزیره رفت و واقعا دیدیم برابر بهترین ستاره‌های فوتبال چه نمایش چشم نوازی را از خود ارائه داد. البته فراموش نکنیم نباید برخی ضعف‌های مان در پس این نمایش خوب فراموش شود.

شوک بدی در اول بازی به ما وارد شد

بازیکن قدیمی فوتبال ایران تصریح کرد: گل دقیقه ۲ شوک ناگهانی و بدی را به تیم وارد کرد، اتفاقی که هم در بازی اول لیگ برتر و هم لیگ نخبگان برای پرسپولیس رخ داد تا این مساله باعث شود تیم برای دقایقی در شوک فرو برود، اما خوشبختانه تیم خیلی زود توانست به شرایط عادی بازگردد و بازی روال عادی را به خود بگیرد.

در باکس مشکل داریم

واعظی با تاکید بر این که پرسپولیس برابر الاهلی از نظر فوتبالی فوق العاده بود، خاطرنشان کرد: درست است پرسپولیس نمایش خوبی را در این بازی داشت، اما متاسفانه برتری فنی اش به برتری نتیجه‌ای منتج نشد. ما نباید از برخی نقاط ضعف تیم مان غافل شویم. پرسپولیس با تمام بضاعتش برابر الاهلی فوتبال بازی کرد و این بازی نشان داد که ما در باکس و در زمینه مهاجم تمام کننده با مشکل روبرو هستیم. برای حل این مساله دو راه حل داریم یا این که تغییر سیستم و شیوه داشته باشیم یا این که در پی جذب مهاجم تمام کننده و چارچوب شناس در باکس باشیم. ما مهاجمان خوبی داریم، اما حداقل تا به امروز تمام کننده عالی نشان نداده اند. توقع ما از علیپور و عیسی این است که در مجموع ۴۰ گل برای پرسپولیس به ثمر برسانند. در شرایط فعلی پرسپولیس در باکس حریف برنامه مدونی ندارد.

 
این پرسپولیس کریم باقری را کم دارد

وی در مورد برخی انتقاداتی که این روز‌ها از سوی برخی کارشناسان و رسانه‌های به بازیکنی مانند سروش رفیعی وارد است، گفت: سروش بازیکن بدی نیست و در فاز تدافعی معمولا موفق است ولی در برخی اوقات در فاز تهاجمی و بازیسازی نمی‌تواند به تیم کمک کند. به نظرم انتقاد از او یا دفاع از این بازیکن امری سلیقه‌ای است. در مجموع نظر من این است که در حال حاضر پرسپولیس هافبکی با خصوصیات فنی و فوتبالی کریم باقری نیاز دارد که بتواند در امر بازی سازی و بازی رو به جلو و تغذیه عناصر تهاجمی مثل آقا کریم در دوران بازی اش عمل کند.

 
مهار پنالتی محرز شانسی نبود

دروازه بان سال‌های نه چندان دور پرسپولیس در مورد عملکرد الکسیس گندوز در این دیدار و مهار پنالتی ریاض محرز توسط گلر الجزایری سرخ‌ها گفت: گندوز در این بازی فوق العاده بود و به جز صحنه پنالتی در چندین صحنه دیگر هم واکنش‌های فوق العاده‌ای داشت. من به عنوان یک دروازه بان در مورد این مهار این پنالتی تاکید می‌کنم که این سیو گندوز اصلا شانسی نبود و مشخص بود که روی آنالیز و شناخت کامل رخ داد. گندوز گلر خوبی است و می‌تواند برای پرسپولیس مهره مثمرثمری باشد.

گفت و گو از سمیه قدیری

انتهای پیام/ 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn