تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 شهریور 1403 - 4:18
4 بازدید
کد خبر : 318637

کلوب| وقتی با یک برد استقلال بهار می‌شود

کلوب| وقتی با یک برد استقلال بهار می‌شود

استقلال که بیش از ۳۰ هفته شکست ناپذیر بود و حتی به رکورد بیشترین صدرنشینی در یک فصل هم رسید، چرا رضایت هواداران آبی را جلب نکرده بود؟ سؤالی است که پر واضح است دلیل مهمی دارد. هواداران آبی با اینکه تیم محبوبشان هفته‌های متوالی صدرنشین فصل بود اما وقتی در یک قدمی کسب جام

استقلال که بیش از ۳۰ هفته شکست ناپذیر بود و حتی به رکورد بیشترین صدرنشینی در یک فصل هم رسید، چرا رضایت هواداران آبی را جلب نکرده بود؟ سؤالی است که پر واضح است دلیل مهمی دارد. هواداران آبی با اینکه تیم محبوبشان هفته‌های متوالی صدرنشین فصل بود اما وقتی در یک قدمی کسب جام در دو هفته پایانی به جای برد با تساوی هم امتیاز مهمی و هم صدر را با هم از دست داد، ناراحت و عصبانی شدند.

استقلال این فصل هم عملکرد فنی و تیمی قابل قبولی نداشت و وقتی در هفته سوم با همان نمایش ضعیف شکست خورد، داد و فغان هواداران این تیم بلند شد. لیگ برای نزدیک به سه هفته تعطیل شد و پس از پایان تعطیلات استقلال اولین بازی خود در لیگ نخبگان آسیا را تجربه کرد. مصاف با الغرافه قطر که چند برابر استقلالی‌ها خرج کرده بود دغدغه بزرگ آبی پوشان بود، دغدغه تکرار ناکامی و مشکلات فنی و… اما وقتی بازی شروع شد و حملات آبی پوشان یکی پس از دیگری انجام می‌گرفت و در همان چند دقیقه ابتدای بازی به گل اول رسید، خیال هواداران آسوده شد.

حال و پس از این برد شیرین باید منتظر ماند و دید آیا آبی پوشان همچنان پر روحیه هستند و می‌توانند این عملکرد قابل قبول و هوادار پسند خود را در دو بازی آینده لیگ برابر نساجی و پرسپولیس تکرار کنند یا خیر؟

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn