تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 شهریور 1403 - 9:36
32 بازدید
کد خبر : 318844

حرف های ترسناک درویش در مورد فوق ستاره؛ اورونوف به سرنوشت ترابی دچار نشود!

حرف های ترسناک درویش در مورد فوق ستاره؛ اورونوف به سرنوشت ترابی دچار نشود!

به گزارش آفتاب نو، بیراه نیست که بگوییم اوستون اورونوف بهترین خارجی است که پرسپولیس طی چند سال اخیر به خدمت گرفته است. ستاره ازبک با بازی چشم نوازش خیلی زود دل هواداران پرسپولیس را برد و البته کمک زیادی کرد تا این تیم فصل قبل به دراماتیک ترین شکل ممکن قهرمان لیگ شود. قرارداد

به گزارش آفتاب نو، بیراه نیست که بگوییم اوستون اورونوف بهترین خارجی است که پرسپولیس طی چند سال اخیر به خدمت گرفته است. ستاره ازبک با بازی چشم نوازش خیلی زود دل هواداران پرسپولیس را برد و البته کمک زیادی کرد تا این تیم فصل قبل به دراماتیک ترین شکل ممکن قهرمان لیگ شود.

قرارداد اوستون در انتهای همین فصل تمام می شود و تمدید قرارداد با این ستاره یکی از نگرانی های بزرگ هواداران پرسپولیس است. آن ها که بعد از سال ها یک بازیکن کلاس بالا در تیمشان دارند، اصلا دوست ندارند این بازیکن را از دست بدهند. به خصوص اینکه اورونوف در همین تابستان هم پیشنهادات اغواکننده ای داشت ولی ترجیح داد در پرسپولیس بماند و به قراردادش پایبند باشد. پرسپولیسی ها خواهان این هستند که همین حالا قرارداد اورونوف تمدید شود ولی مدیرعامل پرسپولیس حرف های عجیبی در خصوص تمدید قرارداد با اورونوف زد که سوژه هواداران پرسپولیس شده است.

مدیرعامل قرمزها در واکنش به درخواست‌ها برای تمدید قرارداد اوستون اورونوف اظهار داشت: الان تازه اول فصل است و ایشان تا آخر فصل قرارداد دارد. هواداران دلواپس و دلواپسان دلواپس تر هستند. درویش همچنین در این باره گفت: همه کارها تمام شد و حالا دنبال این هستند قرارداد اورونوف را تمدید کنند؟ هفته سوم است و دنبال تمدید هستند! کدام تیم در این مقطع به فکر تمدید قرار داد با بازیکنش است! آنها دنبال التهاب درست کردن برای بازیکن و تیم هستند ولی ان‌شاءالله همه کارها به موقع انجام خواهد شد.

حرف های درویش از آن جهت برای پرسپولیسی ها ترسناک است که آخرین بار وقتی درویش چنین صحبت هایی را در خصوص تمدید قرارداد با ستاره هایی مثل ترابی و اسماعیلی فر زد، نتیجه اش جدایی هر دو بازیکن بود. طبق قوانین فیفا بازیکنی که کمتر از ۶ماه از قراردادش مانده باشد، می تواند  با تیم های دیگر مذاکره کند و حتی قرارداد امضا کند. یعنی اورونوف می تواند بدون اطلاع پرسپولیس، در نیم فصل با یک تیم قرارداد امضا کند و این مهمترین موضوعی است که درویش و تیم مدیریتی پرسپولیس باید به آن توجه کنند.  

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn