تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 شهریور 1403 - 10:51
5 بازدید
کد خبر : 318903

ابراز همدردی رئیس‌جمهور با مردم لبنان در پی جنایت صهیونیست ها

ابراز همدردی رئیس‌جمهور با مردم لبنان در پی جنایت صهیونیست ها

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش پارسینه و به نقل از ایرنا؛ رئیس‌‌جمهور در این پیام با تقدیم تسلیت خود به مردم لبنان در پی شهادت و مصدوم شدن هزاران نفر از شهروندان این کشور، حادثه انفجار پیجرها در لبنان را اقدامی تروریستی از سوی رژیم اشغالگر و بدون در نظر گرفتن تفاوت بین شهروندان

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش پارسینه و به نقل از ایرنا؛ رئیس‌‌جمهور در این پیام با تقدیم تسلیت خود به مردم لبنان در پی شهادت و مصدوم شدن هزاران نفر از شهروندان این کشور، حادثه انفجار پیجرها در لبنان را اقدامی تروریستی از سوی رژیم اشغالگر و بدون در نظر گرفتن تفاوت بین شهروندان عادی و غیر آنها نامیده است.

رئیس‌جمهور در این پیام آورده است: عمیق ترین تسلیت و همدردی خود را به مردم عزیز لبنان برای شهادت و مجروح شدن هزاران شهروند لبنانی در نتیجه ترور جمعی خائنانه که توسط رژیم تروریستی با انفجار دستگاه های ارتباطی و بدون فرق گذاشتن بین غیرنظامیان و دیگران انجام شد، ابراز می‌کنیم.

در ادامه پیام پزشکیان آمده است: خداوند، شکست ناپذیر است و انتقام می‌گیرد و جنایتکار، قطعاً مجازات عادلانه خواهد شد.

رئیس جمهور در ادامه این پیام می‌افزاید: جمهوری اسلامی ایران، این جنایت شنیع را که لبنانی‌ها را هدف قرار داده محکوم و بر حمایت خود از دولت و مردم لبنان تاکید می‌کند. ما از سازمان‌های بین المللی می‌خواهیم که به مسئولیت خود عمل کنند. خداوند، لبنان و ملت آن را حفظ کند و رحمت بر شهدا و شفای عاجل برای مجروحان.

منابع خبری عصر چهارشنبه از وقوع انفجارهای جدید در ضاحیه جنوبی بیروت و مناطق دیگر لبنان مشابه انفجارهای روز سه‌شنبه در این کشور خبر دادند.

برخی رسانه‌ها نیز گزارش دادند که دستگاه‌هایی که امروز در نقاط مختلف لبنان منفجر شدند از نوع «ICOM V ۸۲» بوده که موساد مانند روش منفجر کردن پیجرها، در این دستگاه‌ها نیز مواد منفجره کار گذاشته بود.

برخی منابع خبری نیز از انفجار گوشی‌های همراه، لپ‌تاپ و رایانه خبر دادند.

در همین ارتباط منابع رسانه‌ای با انتشار تصاویری اعلام کردند که در پی انفجارهای جدید آتش سوزی در خانه‌ها و خودروها در مناطق مختلف لبنان رخ داده است.

 


+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn