تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 شهریور 1403 - 11:13
8 بازدید
کد خبر : 318922

گواردیولا: حریف ما استاد دفاع کردن بود!

گواردیولا: حریف ما استاد دفاع کردن بود!

پپ گواردیولا با وجود ناکامی منچسترسیتی در یافتن راهی برای شکست دادن اینتر، از عملکرد تیمش ابراز رضایت کرد. به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛در تکرار فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۳، سیتی نتوانست از دفاع مستحکم اینتر در ورزشگاه اتحاد عبور کند و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. ایلکای





پپ گواردیولا با وجود ناکامی منچسترسیتی در یافتن راهی برای شکست دادن اینتر، از عملکرد تیمش ابراز رضایت کرد.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛در تکرار فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۳، سیتی نتوانست از دفاع مستحکم اینتر در ورزشگاه اتحاد عبور کند و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. ایلکای گوندوغان در دقایق پایانی دو فرصت بزرگ را از دست داد، اما اینتر هم با تلاش هنریخ مخیتاریان نزدیک به گلزنی بود. در همین حال، ارلینگ هالند کمترین لمس توپ را در میان ۲۲ بازیکن اصلی (فقط ۱۴ لمس) داشت و تلاش او برای رسیدن به ۱۰۰ گل برای سیتی ناکام ماند.

با وجود این که سیتی برای دومین بار در ۴۲ بازی خانگی لیگ قهرمانان تحت هدایت گواردیولا موفق به گلزنی نشد (دفعه قبل مقابل اسپورتینگ لیسبون در سال ۲۰۲۲)، گواردیولا از انتقاد کردن از تیمش خودداری کرد.

هنگامی که TNT Sports  از او پرسید که در بازی مقابل اینتر کدام جنبه از تیمش را دوست داشته، گواردیولا پاسخ داد: «همه چیز، کاملاً همه چیز. ما بسیار خوب بازی کردیم، من تیمم را دوست دارم، ما یک تیم فوق‌العاده هستیم. مقابل تیمی که استاد دفاع کردن است خیلی خوب عمل کردیم. آن‌ها از نظر فیزیکی قوی هستند و در تمام بخش‌ها قدرت دارند. ما یک یا یک و نیم موقعیت به آنها دادیم و نمی‌توانید انتظار داشته باشید که مقابل تیمی که عمیق دفاع می‌کند، ۲۰ موقعیت خلق کنید. وقتی توپ‌های ساده را از دست می‌دهید، ضدحمله‌ای رخ می‌دهد که نمی‌توان آن را متوقف کرد. ما باید دقیق‌تر باشیم. همیشه نمی‌توان همه چیز را کنترل کرد. موقعیت‌های زیادی نداشتیم اما هنوز اوایل فصل است و این بازیکنان با گذشت زمان بهتر خواهند شد. آن‌ها تیم درجه یکی هستند و ما هم واقعاً خوب عمل کردیم. ترجیح می‌دادیم که پیروز شویم، اما پشیمان نیستم. من از هر کاری که امروز انجام دادیم راضی‌ام.»

سرمربی سیتیزن‌ها در پاسخ به سوالی در مورد هالند اضافه کرد: «امشب ۶ بازیکن هالند را بسته بودند! سه بازیکن عقب و سه بازیکن جلو. این کار را برای هر بازیکنی دشوار خواهد کرد.»

از گواردیولا همچنین در مورد وضعیت کوین دی‌بروینه سوال شد، اما او نتوانست اطلاعاتی در این مورد ارائه کند و گفت: «هنوز با پزشکان صحبت نکردم و اطلاعی ندارم.»








منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn