تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 شهریور 1403 - 11:24
8 بازدید
کد خبر : 318933

غرور بلای جان نکونام و استقلال!

غرور بلای جان نکونام و استقلال!

جامعه ورزشی آفتاب نو: روزنو :  شاید خوشبین ترین هوادار استقلال هم باور نمی کرد که تیمش در اولین بازی آسیایی پس از حواشی دو هفته گذشته و در زمین شهر قدس به چنین برد حساس و پر گلی دست پیدا کند. استقلال در شبی برد که کمتر کسی باور داشت که با چنین نتیجه

جامعه ورزشی آفتاب نو:

روزنو :

 شاید خوشبین ترین هوادار استقلال هم باور نمی کرد که تیمش در اولین بازی آسیایی پس از حواشی دو هفته گذشته و در زمین شهر قدس به چنین برد حساس و پر گلی دست پیدا کند.

استقلال در شبی برد که کمتر کسی باور داشت که با چنین نتیجه ای از زمین مسابقه خارج شود. بخصوص که پرسپولیس هم در عربستان برابر الاهلی شکست خورد تا بیشتر برد آبی پوشان پایتخت به چشم آید. شب گذشته استقلالی ها پس از مدتها طعم شیرین برد آن هم با یک نتیجه پرگل را تجربه کردند، چیزی که پس از مدتها رخ داد و در سه بازی ابتدای این فصل ندیده بودیم.

هواداران آبی شادترین هواداران دنیا در شب گذشته بودند و قرار نیست این شادی با یک جمله یا یک حرف خراب شود. اما بسیار مهم است که آبی پوشان چنین بردهای پرگلی را حق طبیعی هوادار دانسته و باید آنقدر عادی شود تا با یک برد به غرور کاذب نرسند. غروری که همیشه بلای جان تیم ها شده است.

 

+
آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn