تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 شهریور 1403 - 11:31
4 بازدید
کد خبر : 318939

نمایندگان ورزش بانوان کردستان به دوره آموزشی سفیران دختر المپیک اعزام شدند

نمایندگان ورزش بانوان کردستان به دوره آموزشی سفیران دختر المپیک اعزام شدند

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ دوره آموزشی سفیران دختر المپیک طی روزهای ۲۵ لغایت ۲۸ شهریورماه به میزبانی کرمانشاه برگزار می شود.   براین اساس، نمایندگان ورزش استان کردستان نیز به همت گروه ورزش بانوان در معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای به این دوره اعزام شده اند.  

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ دوره آموزشی سفیران دختر المپیک طی روزهای ۲۵ لغایت ۲۸ شهریورماه به میزبانی کرمانشاه برگزار می شود.

 

براین اساس، نمایندگان ورزش استان کردستان نیز به همت گروه ورزش بانوان در معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای به این دوره اعزام شده اند.

 

گفتنی است؛ ۱۰ ورزشکار رده سنی ۱۳ تا ۱۵ سال کردستانی به همراه دو مربی توانمند و قهرمان پرور به نمایندگی از این استان در این دوره حضور دارند.

 

دوره آموزشی تربیت سفیران دختر المپیک ویژه قهرمانان با همکاری آکادمی ملی المپیک و کمیسیون همبستگی المپیک در رده های سنی ۱۳ تا ۱۵ سال برگزار می شود.

 

آشنایی با تاریخچه بازی های المپیک و ارزش های المپیک، اخلاق ورزشی، سلامت و ورزش، پیشگیری از آسیب های ورزشی و تغذیه ورزشی، صلح و ورزش، آشنایی با آزمون های مرکز سنجش، ورزش و محیط زیست، هنر و ورزش و بازدید از موزه المپیک کمیته ملی المپیک جزو مهمترین کارگاه ها و برنامه های تدارک دیده شده برای این دوره آموزشی است.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn