تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 شهریور 1403 - 12:11
4 بازدید
کد خبر : 318968

تعزیرات حکومتی کرمانشاه، متخلفان را نقره داغ کرد/ از گران فروشی لاستیک و قطعات خودرو تا قاچاق گاو!

تعزیرات حکومتی کرمانشاه، متخلفان را نقره داغ کرد/ از گران فروشی لاستیک و قطعات خودرو تا قاچاق گاو!

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو از کرمانشاه، قهرمان شاهی، مدیر‌کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه اظهار کرد: پرونده تقلب لوازم یدکی خودرو به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.   وی افزود: شعبه پس از بررسی لازم و مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو از کرمانشاه، قهرمان شاهی، مدیر‌کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه اظهار کرد: پرونده تقلب لوازم یدکی خودرو به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

 

وی افزود: شعبه پس از بررسی لازم و مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و متصدی نمایندگی خودرو را علاوه بر پرداخت خسارت شاکی، مبلغ ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال معادل ۲ برابر ارزش، محکوم کرد.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه گفت: بازرسان سازمان صمت تخلف را کشف و گزارش را به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

 

وی در ادامه اشاره‌ای به پرونده تخلف ارسالی از سوی بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کرمانشاه داشت و گفت: پرونده گران فروشی لاستیک خودرو به ارزش ۹۴۳ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه افزود: شعبه پس از بررسی لازم و مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و متصدی واحد صنفی را علاوه بر پرداخت خسارت شاکیان، مبلغ یک‌میلیارد و ۸۶۴ میلیون ریال برای گرانفروشی، محکوم کرد.

 

وی در بخش دیگر از سخنانش، بیان کرد: با گزارش هنگ مرزی شهرستان پاوه پیرامون کشف ۱۰ راس گاو، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات ارسال و پرونده قاچاق تعداد ۱۰ راس گاو به ارزش یک‌میلیارد و ۶۵۲ میلیون ریال در شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی پاوه رسیدگی شد.

 

شاهی افزود: شعبه به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متهم را به پرداخت ۲ میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال معادل ۲ برابر ارزش کالا جریمه نقدی محکوم کرد.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه در پایان تصریح کرد: شهروندان عزیز استان می‌توانند شکایات و گزارش‌های خود را از طریق سامانه اینترنتی tazirat135.ir تعزیرات حکومتی ثبت و ارسال کنند. تا پس از بررسی نتایج به اطلاع آنان برسد.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn