تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 شهریور 1403 - 12:17
26 بازدید
کد خبر : 318974

گاریدو: برابر آلومینیوم باید بهترین نسخه خود را ارائه کنیم

گاریدو: برابر آلومینیوم باید بهترین نسخه خود را ارائه کنیم

جامعه ورزشی آفتاب نو: سرمربی پرسپولیس درباره بازی فردای تیمش برابر آلومینیوم می‌گوید: بازی خیلی مهمی در پیش داریم، هدف ما این است که سه امتیاز بازی را کسب کنیم. متوجه‌ هستیم که جمع کردن این سه امتیاز در لیگ خیلی مهم است. به گزارش آفتاب نو،خوان کارلوس گاریدو، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست

جامعه ورزشی آفتاب نو:

گاریدو: برابر آلومینیوم باید بهترین نسخه خود را ارائه کنیم

سرمربی پرسپولیس درباره بازی فردای تیمش برابر آلومینیوم می‌گوید: بازی خیلی مهمی در پیش داریم، هدف ما این است که سه امتیاز بازی را کسب کنیم. متوجه‌ هستیم که جمع کردن این سه امتیاز در لیگ خیلی مهم است.

به گزارش آفتاب نو،خوان کارلوس گاریدو، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی برابر آلومینیوم اراک در هفته پنجم لیگ برتر گفت: بازی خیلی مهمی در پیش داریم، هدف ما این است که سه امتیاز بازی را کسب کنیم. متوجه‌ هستیم که جمع کردن این سه امتیاز در لیگ خیلی مهم است. در شروع لیگ هستیم و باید سه امتیاز را کسب کنیم. در ۱۰ هفته آخر لیگ در مورد جام صحبت می‌شود. همیشه این موضوع را می‌دانیم که هر دیداری که بازی می‌کنیم برای ما مهم است. فکر می‌کنم این بازی برای ما خیلی مهم است چرا که سه امتیاز خیلی مهمی را در پیش داریم.

او ادامه داد: مهم‌ترین چیز این است که ذهنیت و انگیزه داشته باشیم که بازی را ببریم و سه امتیاز را کسب کنیم. این موضوع را می‌دانیم که همه بازی‌های لیگ و همه تیم‌ها مقابل پرسپولیس، بهترین نسخه خود را ارائه می‌دهند. شناخت خوبی نسبت به آلومینیوم داریم. کیفیت زیاد و سازماندهی خوبی دارد. ضربه‌های ایستگاهی خوبی می‌زنند و بازیکنان باکیفیتی دارند که می‌دانند با توپ چگونه بازی کنند. بازی سختی است و باید بهترین نسخه خود را ارائه کنیم.

ادامه دارد…

منبع خبر: ایسـنا

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn