تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 شهریور 1403 - 12:20
43 بازدید
کد خبر : 318980

بازتاب حضور موفق طارمی در لیگ قهرمانان اروپا

بازتاب حضور موفق طارمی در لیگ قهرمانان اروپا

ستاره ایرانی تیم فوتبال اینترمیلان ایتالیا با درخشش برابر منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا و حضوری مطمئن و موفق، تشویق و تمجید کارشناسان را برانگیخت. کیهان ورزشی-  منبع خبری si با درج گزارشی از بازی اینترمیلان و منچسترسیتی نوشت: مهدی طارمی شاید به واسطه مصدومیت دو بازیکن اینتر میدان بیشتری پیدا کرده باشد اما به

ستاره ایرانی تیم فوتبال اینترمیلان ایتالیا با درخشش برابر منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا و حضوری مطمئن و موفق، تشویق و تمجید کارشناسان را برانگیخت.

کیهان ورزشی- 

منبع خبری si با درج گزارشی از بازی اینترمیلان و منچسترسیتی نوشت: مهدی طارمی شاید به واسطه مصدومیت دو بازیکن اینتر میدان بیشتری پیدا کرده باشد اما به هر حال تردید نداشته باشید که اینزاگی به شدت از او راضی است. طارمی درخشید و خوب بازی کرد. انگار مدت‌ها است که لیگ قهرمانان را می‌شناسد.

وب سایت خبری تحلیلی ruetir نیز در گزارش خود از این بازی نوشت: ستاره ایرانی چند بار فرصت گلزنی داشت و در دستکم دو مورد پاس گل خوبی داد اما آنچه اینزاگی را از شادی منفجر می‌کرد، اتفاق نیفتاد. طارمی کم کم به مهره کلیدی این تیم تبدیل می‌شود و باید دید در دربی میلان چه خواهد کرد.

وب سایت خبری opinion در گزارشی نوشت: طارمی فوق العاده بود. بهتر از قبل بازی کرد و همه متوجه شدند که او در یک شیب منطقی رو به بالا در حال حرکت است. این یک خرید تاریخی و موفق برای اینترمیلان بوده است و اینزاگی به این دلیل باید بسیار خوشحال باشد. شاید طارمی را در دربی میلان بهتر بشناسید.

وب سایت lefootenbref نیز در خصوص بازی خوب طارمی نوشت: ستاره ایرانی اینترمیلان ایتالیا کم کم ثابت می‌کند که یک ابرستاره است و اینتر به وجود او نیاز جدی دارد.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn