تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 شهریور 1403 - 12:41
17 بازدید
کد خبر : 318998

برای ۳ امتیاز بازی می کنیم/ از نقل و انتقالات تیم راضی هستم – آفتاب نو | اخبار ورزشی

برای ۳ امتیاز بازی می کنیم/ از نقل و انتقالات تیم راضی هستم – آفتاب نو |  اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر، جمعه ۳۰ شهریور از ساعت ۲۰ میزبان آلومینیوم اراک خواهد بود. خوان کارلوس گاریدو، سرمربی تیم پرسپولیس، در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: فردا بازی خیلی مهمی در پیش داریم و هدف ما این است

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر، جمعه ۳۰ شهریور از ساعت ۲۰ میزبان آلومینیوم اراک خواهد بود.

خوان کارلوس گاریدو، سرمربی تیم پرسپولیس، در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: فردا بازی خیلی مهمی در پیش داریم و هدف ما این است که سه امتیاز بازی را کسب کنیم. ما متوجه این موضوع هستیم که جمع کردن امتیازات خیلی مهم است. در شروع لیگ هستیم و در ده هفته آخر لیگ می شود راجع به جام صحبت کرد و هر بازی که بازی می کنیم برای ما خیلی مهم است. این بازی برای ما خیلی مهم است چون سه امتیاز مهم را در خودش دارد.

وی ادامه داد: باید ذهنیت و انگیزه پیروزی را داشته باشیم، البته تمام بازیهای لیگ اینطور است که حریفان در مقابل پرسپولیس بهترین نسخه خودشان را ارائه می‌کنند. آلومینیوم را خوب میشناسیم، آنها تیم تاکتیکی خوبی هستند و دفاع خیلی خوبی دارند و ضربه ایستگاهی خوبی میزنند. بازی خیلی سختی است و ما هم باید بهترین فوتبال خودمان را ارائه کنیم.

گاریدو در خصوص جذب بازیکن جدید گفت: در این مورد دوست ندارم صحبت کنم. اگر سوالی در مورد بازی دارید جواب می‌دهم. ارزیابی من نسبت به تیم فعلی خیلی مثبت است. من به عنوان سرمربی خیلی از نقل و انتقالات راضی‌ام و باشگاه تلاش زیادی برای خرید بازیکن انجام داده. الان بازیکنان نیاز به زمان دارند تا به فرم خوب خودشان برسند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn