تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 شهریور 1403 - 12:58
9 بازدید
کد خبر : 319015

جشن پاسداشت سی امین سالگرد تاسیس موسسه رازی

جشن پاسداشت سی امین سالگرد تاسیس موسسه رازی

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: این مراسم با حضور هیئت رئیسه موسسه، رئیس، کارکنان شاغل و بازنشستگان این شعبه در مرند برگزار و از کارکنان برتر تجلیل شد. در این مراسم، علی اسحاقی رئیس موسسه رازی، علی آمقی رئیس شعبه مرند و حجت الاسلام مهدی حافظی نسب مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در موسسه رازی

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: این مراسم با حضور هیئت رئیسه موسسه، رئیس، کارکنان شاغل و بازنشستگان این شعبه در مرند برگزار و از کارکنان برتر تجلیل شد.

در این مراسم، علی اسحاقی رئیس موسسه رازی، علی آمقی رئیس شعبه مرند و حجت الاسلام مهدی حافظی نسب مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در موسسه رازی سخنرانی کردند و برنامه های مختلفی نیز برای کارکنان به اجرا درآمد.

تجلیل از کارکنان برتر، اجرای آواز و موسیقی سنتی و استندآپ کمدی از دیگر بخش های این مراسم بود.

موسسه تحقیقات واکسن وسرم سازی رازی شعبه شمالغرب کشور در آبان ماه ۱۳۷۲ به طور رسمی افتتاح و هم زمان با برنامه دوم اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور فعالیت خود را آغاز کرد. دوری از محدوده شهر و واحدهای دام و طیور صنعتی و وسعت مناسب برای توسعه و داشتن نیروهای متعهد و متخصص از ویژگی های بارز این شعبه است.

از فعالیت های مهم این شعبه می توان به بهره برداری از آزمایشگاه های میکروب شناسی و انگل شناسی و نیز خط تولید قرص ضد انگل نیکلورازی  در سال ۱۳۷۳، بهره برداری از خط تولید واکسن آگالاکسی و نیز تولید داروی ضد انگل پیرو رازی در سال ۱۳۷۴،  بهره برداری از خط تولید واکسن روغنی نیوکاسل در سال ۱۳۷۶،  بهره برداری از خط تولید واکسن روغنی آنفلوانزا درسال ۱۳۷۸ و  بهره برداری از خط تولید واکسن دوگانه نیوکاسل و آنفلوانزای روغنی در سال ۱۳۸۳ اشاره کرد.

این شعبه در تولید واکسن نیوکاسل روغنی کشته طیور، واکسن آنفلوانزای روغنی کشته طیور و همچنین واکسن دوگانه نیوفلورازی طیور فعالیت می کند و ظرفیت تامین عمده نیاز جامعه طیور کشور به این محصولات را دارد.

تولیدات این شعبه با اصول GMP و استانداردهای ISO مطابقت داشته وکنترل کیفی این محصولات توسط آزمایشگاه های مجهز وکارشناسان مجرب و با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته و با دقت بسیار بالا انجام می شود.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn