تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 شهریور 1403 - 18:18
22 بازدید
کد خبر : 319304

تصاویر لو رفته از جنگنده رادار گریز و محرمانه چین که روی ناو مستقر شده

تصاویر لو رفته از جنگنده رادار گریز و محرمانه چین که روی ناو مستقر شده

جامعه ورزشی آفتاب نو: کد خبر: ۲۶۹۲۱۹ تاریخ انتشار: پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ – ۱۳:۴۹ به گزارش بهداشت نیوز، به‌تازگی براساس مستندات پخش شده، یک جت جنگنده ناشناس بر روی اولین ناو هواپیمابر نیروی دریایی چین (PLAN) آزمایش شده است. این آزمایش در اوایل امسال بی‌سر و صدا در تاریخ و مکان نامعلومی انجام شد.

جامعه ورزشی آفتاب نو:

کد خبر: ۲۶۹۲۱۹

تاریخ انتشار: پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ – ۱۳:۴۹

به گزارش بهداشت نیوز، به‌تازگی براساس مستندات پخش شده، یک جت جنگنده ناشناس بر روی اولین ناو هواپیمابر نیروی دریایی چین (PLAN) آزمایش شده است. این آزمایش در اوایل امسال بی‌سر و صدا در تاریخ و مکان نامعلومی انجام شد.  در حالی که هیچ چیز در مورد نسل بعدی هواپیمای سری آزمایش شده توسط چین مشخص نیست، این کشور در حال توسعه و آزمایش نسل بعدی جنگنده رادارگریز مبتنی بر ناو بوده است.

تصویر جدیدی از جنگنده محرمانه چین لو رفت/ عکس

اگرچه این جنگنده جدید مبتنی بر ناو، مانند تقریباً تمام برنامه‌های نظامی چین محرمانه باقی می‌ماند، اما این مستند گمانه‌زنی‌هایی را برانگیخت که چین احتمالاً جنگنده رادارگریز J-۳۵ را آزمایش کرده که سال‌ها در دست توسعه بوده است. این جت که اولین پرواز خود را در سال ۲۰۱۲ انجام داد، احتمالا در کنار جت‌های J-۱۵ استفاده خواهد شد.

جنگنده سری چین که معادل اف ۳۵ آمریکا است

با این حال، اگر جنگنده اخیراً آزمایش شده J-۳۵ تأیید شود، احتمالاً در هر سه ناو هواپیمابر نیروی دریایی مستقر خواهد شد. توسعه J-۳۵ چین، دومین جت جنگنده نسل پنجم این کشور، توجه قابل‌توجهی را به خود جلب کرده، چرا که به دنبال تقویت قابلیت‌های ناو هواپیمابر خود است.  پیش‌بینی می‌شود که ترکیب J-۳۵ و J-۱۵ به طور قابل‌توجهی توانایی‌های ناوهای هواپیمابر چینی را افزایش دهد.

منبع: خبرآنلاین

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn