تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 شهریور 1403 - 20:26
16 بازدید
کد خبر : 319409

نصرالله: هدف دشمن، گرفتن تلفات زیاد بود/ به حسابش می رسیم

نصرالله: هدف دشمن، گرفتن تلفات زیاد بود/ به حسابش می رسیم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله به مناسبت تحولات منطقه و لبنان به ویژه حمله تروریستی اخیر رژیم اسرائیل در این کشور سخنرانی کرد و گفت که حزب الله لبنان به این حملات تروریستی رژیم اسرائیل پاسخ درخور خواهد داد. سید حسن نصرالله امروز پنجشنبه در ابتدای سخنرانی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله به مناسبت تحولات منطقه و لبنان به ویژه حمله تروریستی اخیر رژیم اسرائیل در این کشور سخنرانی کرد و گفت که حزب الله لبنان به این حملات تروریستی رژیم اسرائیل پاسخ درخور خواهد داد.

سید حسن نصرالله امروز پنجشنبه در ابتدای سخنرانی خود گفت که علت این سخنرانیش به علت تحولات اخیر به ویژه حمله تروریستی رژیم اسرائیل در روز سه شنبه و دیروز چهارشنبه است. او شهادت رزمندگان حزب الله و غیرنظامیان در لبنان در اثر حمله تروریستی انفجار پیجرها و بی‌سیم‌ها در لبنان را به بازماندگان و خانواده‌های آن‌ها تبریک و تسلیت گفت و برای بازمانده‌ها آرزوی سلامتی و شفای عاجل کرد.

نصرالله گفت افزود: حمله تروریستی رژیم اسرائیل علیه لبنان، حماسه انسانی و اخلاقی بزرگی در لبنان رقم زد و همه گروه‌ها در سراسر لبنان، با افراد اسیب دیده ابراز همبستگی کردند و بزرگترین اهدای خون در تاریخ لبنان صورت گرفت.

دبیر کل حزب الله لبنان از همه کسانی که در این حادثه به حزب الله، دولت و مردم چه در داخل و چه در خارج کمک کردند، به ویژه کشورهایی مانند ایران، سوریه و عراق و غیره از آن‌ها قدردانی کرد.

سید حسن نصرالله: هدف دشمن گرفتن تلفات زیاد بود که ناکام ماند

سید حسن نصرالله گفت: دشمن صهیونیست که سرطان و شرّ مطلق در منطقه است، با سوء استفاده از وسیله غیرنظامی، خواست در یک آن، صدها و هزاران نفر بی‌گناه را از بین ببرد و چهار هزار نفر تلفات بگیرد. هدف دشمن در روز دوم از حمله، این بود که شمار زیادی از هزاران نفر را که دستگاه بی‌سیم داشتند، بکشد. ولی ناکام ماند و تیرش به سنگ خورد.

سید حسن نصرالله: موضوع در حال بررسی است

دبیر کل حزب الله گفت که بعد از حمله تروریستی کمیته‌های حقیقت‌یاب تشکیل شد تا این مسئله را بررسی کنند. ما در حال بررسی همه سیناریوها، فرضیه‌ها و احتمالات هستیم و تقریبا به نتیجه قطعی رسیده‌ام ولی تا نتیجه قطعی و اطلاعات تکمیلی صبر می‌کنیم. ما همه مراحل را بررسی می‌کنیم از تولید این دستگاه‌ها تا مصرف و به گارگیری آن در لبنان و لحظه منفجر کردن این دستگاه‌ها مورد تحقیق قرار گرفته است.

نصرالله: ضربه سختی بود ولی استواریم

سید حسن نصرالله در مورد حمله تروریستی اسرائیل گفت: ضربه سختی دریافت کردیم ولی این همان وضعیتی جنگی است. ما خوب می‌فهمیم که دشمن از نظر فناوری برتری دارد به ویژه اینکه از سوی آمریکا و غرب مورد حمایت است. ولی این ضربه علی رغم شدت و سختی، نتوانست ما را سرنگون کند.

او افزود: بی‌شک ضربه امنیتی، انسانی بزرگ و بی‌سابقه‌ای به ما در تاریخ مقاومت بود و چه بسا در تاریخ درگیری و جنگ با دشمن اسرائیلی.

دبیرکل حزب الله: این مرحله را با سربلندی پشت سرخواهیم گذاشت

او با بیان اینکه همواره بر جهاد و تلاش و فرسوده کردن دشمن حساب باز کرده‌ایم، گفت: طبیعت جنگ و درگیری این گونه است که یک روز به نفع ماست و یک روز به نفع دشمن. دو روز گذشته (سه شنبه و چهارشنبه) سخت و سنگین و امتحان بزرگی بود و با سرافرازی، آن را پشت سر خواهیم گذاشت.

دشمن بعد از این حمله تروریستی، تهدید کرد/ زیر بار نرفتیم و نخواهیم رفت

سید حسن نصرالله گفت که بعد این حملات، دشمن از طریق کانال‌های رسمی و غیر رسمی تهدید کرد که ضربات و حملات بیشتری از این نوع دریافت خواهیم کرد اگر ما حملات تلافی‌جویانه علیه آن‌ها را متوقف نکنیم. ما نمی‌توانیم زیر بار این تهدیدات برویم و پس بکشیم یا عملیات‌های خود در حمایت از غزه را متوقف کنیم. جواب ما به نیابت از شهدا و زخمی‌های این حملات این بوده و خواهد بود: جبهه لبنان هرگز متوقف نخواهد شد حتی حمله به غزه موقف شود هرچند عواقب و پیامدها و احتمالات زیادی داشته باشد.

حمایت از غزه، کرانه باختری و مردم فلسطین متوقف نخواهد شد

سید حسن نصرالله گفت که مقاومت در لبنان هرگز حمایت از غزه، کرانه باختری و فلسطین را متوقف نخواهد کرد و در نتیجه، هدف دشمن نیز محقق نخواهد شد. هدف دشمن، ضربه زدن به پایگاه حامی مقاومت بود تا خسته‌اش کرده و فرسایشش کند و آن را به زانو درآورد و بر سر مقاومت نعره بزند و بگوید: کافی است».

تنها راه توقف حملات حزب الله، توقف جنگ علیه غزه است

دبیر کل حزب الله لبنان گفت که تنها یک راه دارد که حملات و عملیات‌های حزب الله علیه اشغالگران متوقف شود که نتانیاهو و وزیر جنگش، به دنبال بازگرداندن اشغالگران فراری به خانه‌های غصب شده در شمال فلسطین است. راه کار و راه حل این است جنگ علیه غزه را متوقف کنید. همین.

فرمانده احمق منطقه شمالی ارتش اسرائیل، پیشنهادی داده، امیدواریم اجرا کنند!

سید حسن نصرالله گفت که فرمانده احمق منطقه شمالی در ارتش اسرائیل پیشنهاد داده که کمربند و منطقه حائل امنیتی در جنوب لبنان ایجاد کنند. امیدوارم این کار را را انجام دهند. ما آن را فرصت تاریخی می‌دانیم که تاثیرات بزرگی بر این نبرد فعلی خواهد گذاشت. ای کاش این اتفاق بیفتد و آن وقت قدرت مقاومت را خواهید دید که تانک‌ها و نظامیان صهیونیست را چگونه درو خواهند کرد.

اسرائیل باید حساب پس بدهد

سید حسن نصرالله گفت که ما به حساب دشمن اسرائیلی خواهیم رسید آن هم در زمان و مکانی که خود ما آن را مشخص خواهیم کرد. موعد پاسخ به حملات تروریستی اخیر برای ما محفوظ است و تصمیم گیری در این باره در دایره محدودی صورت خواهد گرفت.

سید حسن نصرالله در پایان سخنرانی خود گفت: دشمن از جایی که فکرش را می‌کند و نمی‌کند، با حساب رسی سخت و قصاص عادلانه‌ای مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn