تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 شهریور 1403 - 22:08
10 بازدید
کد خبر : 319497

حذف ۶ وزنه‌بردار ایران از مسابقات جهانی جوانان

حذف ۶ وزنه‌بردار ایران از مسابقات جهانی جوانان

 فدراسیون وزنه‌برداری خواستار توضیحات کادرفنی شد! به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ فدراسیون جهانی وزنه‌برداری در آستانه رقابت‌های جهانی جوانان نام ۱۷ وزنه‌بردار از جمله ۶ نفر از اعضای تیم جوانان ایران در بخش مردان را از استارت لیست مسابقات خط زد. ططبق آخرین دستورالعمل ITA، تمامی وزنه‌برداران باید  قبل از





 فدراسیون وزنه‌برداری خواستار توضیحات کادرفنی شد!

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ فدراسیون جهانی وزنه‌برداری در آستانه رقابت‌های جهانی جوانان نام ۱۷ وزنه‌بردار از جمله ۶ نفر از اعضای تیم جوانان ایران در بخش مردان را از استارت لیست مسابقات خط زد.

ططبق آخرین دستورالعمل ITA، تمامی وزنه‌برداران باید  قبل از شرکت در مسابقات جهانی و آسیایی در دو بازه زمانی تست دوپینگ بدهند، اما مشروط بر اینکه فاصله این دو آزمایش کمتر از ۱۴ روز نباشد.

فدراسیون وزنه‌برداری اعلام کرد که این اتفاق در مورد ۶ وزنه‌بردار تیم جوانان ایران به نام‌های محراب دواسری، امیرحسین قربانی، ایلیا صالحی پور، امیر حسین سپه، آریا پایدار و حمیدرضا محمدی به درستی رعایت نشد که کادر فنی تیم جوانان باید به صورت شفاف علت این اتفاق را پاسخ بدهد. با اعلام فدراسیون تست دو پینگ این شش نفر در بازه زمانی ۱۲ روز بوده است.

در استارت لیست جدید مسابقات جهانی جوانان که از امروز در شهر لئون اسپانیا آغاز می‌شود، ۴ ورزشکار در بخش پسران و ۴ ورزشکار در بخش دختران به روی تخته خواهند رفت. هدایت تیم جوانان برعهده هادی پانزوان است.








منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn