تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 شهریور 1403 - 23:23
12 بازدید
کد خبر : 319551

استقلالی ها در نشست خبری دیدار با نساجی حاضر نشدند

استقلالی ها در نشست خبری دیدار با نساجی حاضر نشدند

کادر فنی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با نساجی غایب بودند. به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ نشست خبری پیش از مسابقه تیم‌های نساجی مازندران و استقلال تهران از سری مسابقات هفته پنجم لیگ برتر فوتبال کشور طبق برنامه باید عصر امروز برگزار می‌شد که از تیم فوتبال استقلال تهران کسی در محل برگزاری

کادر فنی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با نساجی غایب بودند.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ نشست خبری پیش از مسابقه تیم‌های نساجی مازندران و استقلال تهران از سری مسابقات هفته پنجم لیگ برتر فوتبال کشور طبق برنامه باید عصر امروز برگزار می‌شد که از تیم فوتبال استقلال تهران کسی در محل برگزاری نشست خبری حضور نیافت.

این غیبت در حالی مانند سایر بازی‌های خانگی نساجی مشاهده شد که به گفته مسوول رسانه هیئت فوتبال استان، هماهنگی‌های لازم برای حضور سرمربی یا یکی از اعضای کادر فنی آبی‌پوشان در نشست خبری انجام شده بود و با این‌که کاروان استقلال ساعت ۱۶ در هتل محل اقامت حضور داشت، کسی به نشست خبری نیامد.

نشست‌های خبری پیش از مسابقه‌های خانگی تیم فوتبال نساجی مازندران در لیگ برتر فوتبال کشور مدت‌ها است که یک‌جانبه برگزار می‌شود. یعنی فقط مربی یا سرمربی تیم نساجی در محل نشست برگزاری نشست خبری حاضر می‌شود و از کادر فنی تیم‌های مهمان نماینده‌ای مقابل اصحاب رسانه حضور نمی‌یابد تا به پرسش‌ها پاسخ دهد.

این روال از نخستین دوره حضور نساجی در لیگ برتر به طور آهسته آغاز شد و در لیگ نوزدهم شکل پررنگ‌تری به خود گرفت. به طوری که نیمی از مربیان تیم‌های مهمان نساجی در لیگ نوزدهم در نشست‌های خبری پیش از مسابقه حضور نیافتند. دلیل این غیبت هم معمولا دوری محل برگزاری نشست خبری از محل اقامت تیم‌های مهمان یا تداخل زمانی ساعت پرواز یا تمرین این تیم‌ها با زمان برگزاری نشست خبری بود.

در این فصل از رقابت‌ها نیز که تا کنون نساجی ۲ مسابقه خانگی مقابل فولاد و گل‌گهر برگزار کرد همین روال غیبت سرمربی و اعضای کادر فنی تیم‌های مهمان نساجی مشاهده شد و در نشست خبری سومین بازی خانگی نساجی طی این فصل هم این غیبت تکرار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn